logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Lewandowska dyrektor zarządzającą ITBC Communication

  PR 16.11.2017, przeczytano 793 razy

Beata Lewandowska, pełniąca dotychczas funkcję Account Director działu nowych technologii objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej. Nowym Account Directorem działu IT został natomiast Bartłomiej Pasternak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-lewandowska-dyrektor-zarzadzajaca-itbc-communication,34501,artykul.html

Beata Lewandowska będzie odpowiedzialna za działania związane z wyznaczaniem strategii w zakresie obsługi klientów, zarządzaniem relacjami z klientami oraz rozwój poszczególnych działów, w tym również za rozwój brandów ITBC DIGITAL oraz ITBC EVENTS. Do zadań Beaty Lewandowskiej należeć też będzie wsparcie menedżerów poszczególnych działów w obszarach budowania i zarządzania zespołami, oraz podnoszenia kompetencji konsultantów.

- Staramy się cały czas podążać za potrzebami naszych klientów. W wyniku rebrandingu w tym roku nasza agencja zmieniła nie tylko identyfikację wizualną, ale wyodrębniliśmy w ramach struktury cztery nowe marki: ITBC Public Relations, ITBC Corporate, ITBC Digital oraz ITBC Events. Specjalizacja dała nam większe możliwości działania. Przez 3 lata z rzędu notowaliśmy wzrost przychodów. Widzimy potencjał dla rozwoju w kolejnych latach, a to wymaga trwałej podstawy w obszarze zarządzania. Beata to dynamiczny lider, jej skuteczność i umiejętności zarządzania będą ważnym elementem budowania zintegrowanej oferty grupy ITBC Communication – podkreśla Jacek Jakubczyk, prezes ITBC Communication.

Beata Lewandowska związana jest z branżą public relations od 20 lat. W ITBC Communication pracuje od 2001 roku. Jest ekspertem w zakresie doradztwa strategicznego, komunikacji marketingowej oraz działań media relations. W trakcie swojej kariery zajmowała się PR korporacyjnym, PR produktowym oraz wsparciem marketingowym dla kilkudziesięciu firm.

Stanowisko Account Directora działu IT objął natomiast Bartłomiej Pasternak, który będzie odpowiedzialny za rozwijanie oferty działu i kompetencji zespołu. Bartłomiej Pasternak posiada ponad 12-letnie doświadczenie w obszarach public relations i marketingu. Specjalizuje się w działaniach komunikacyjnych, wizerunkowych i promocyjnych na rzecz klientów z sektora IT B2B. W trakcie swojej kariery zajmował się obsługą takich firm i marek, jak Asseco Business Solutions, Barracuda Networks, Brother, Canon, Exatel, Motorola, Polycom i Zebra Technologies.

Źródło: ITBC COMMUNICATION

www.itbc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764