logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Lewandowska nową CEO agencji ITBC Communication

  PR 08.03.2022, przeczytano 730 razy
ilustracja

Z początkiem lutego br. Beata Lewandowska objęła stanowisko prezesa zarządu w ITBC Communication, przejmując funkcję po Jacku Jakubczyku, założycielu oraz dotychczasowym CEO agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-lewandowska-nowa-ceo-agencji-itbc-communication,395028,artykul.html

ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej i relacji inwestorskich. Od kilku lat agencja z sukcesem rozwija też brandy ITBC Digital oraz ITBC Events.

- Mam ogromną satysfakcję, że mogłam uczestniczyć w procesie rozwoju agencji, w tym również w rozbudowie portfolio usług. Obrana przez nas strategia okazała się właściwa, dzięki czemu ubiegły rok okazał się rekordowy pod względem wyników finansowych. Spółka wypracowała prawie 7 milionów złotych przychodów, a zysk netto agencji wzrósł dwukrotnie. Jestem przekonana, że będziemy dalej umacniać pozycję ITBC Communication, aby móc sprostać potrzebom dynamicznie zmieniającego się rynku – komentuje Beata Lewandowska, prezes zarządu ITBC Communication.

Beata Lewandowska jest związana z branżą public relations od 25 lat. Swoją przygodę w ITBC Communication zaczęła od stanowiska accounta, następnie sprawowała funkcje szefa zespołu nowych technologii i dyrektor zarządzającej. Nowa CEO agencji jest ekspertem w zakresie doradztwa strategicznego, komunikacji marketingowej oraz działań media relations. W trakcie swojej kariery zajmowała się PR korporacyjnym, PR produktowym oraz wsparciem marketingowym firm, zarówno polskich, jak i międzynarodowych.

Beata będzie odpowiedzialna za zarządzanie relacjami ze strategicznymi klientami oraz dalszy rozwój brandów ITBC Communication, ITBC Digital oraz ITBC Events. Ponadto, będzie zajmowała się wsparciem menedżerów działów w zarządzaniu zespołami oraz budowaniu efektywnych i kompleksowych strategii komunikacyjnych.

Jacek Jakubczyk, założyciel i dotychczasowy prezes ITBC Communication, będzie pełnił funkcję doradcy zarządu oraz prokurenta spółki. Niezmiennie jest również udziałowcem ITBC Communication.

- Po 23 latach sprawowania funkcji prezesa, przekazuję stery agencji w możliwie najlepsze ręce - osoby, która świetnie zna firmę, była jednym z filarów jej rozwoju i obecnego kształtu. ITBC jest też w bardzo dobrej kondycji finansowej, w ubiegłym roku notując istotny wzrost przychodów i poprawę wyników netto. Jestem przygotowany i zmotywowany do kolejnego etapu mojego zaangażowania w działalność spółki, wspierając Beatę w osiągnięciu dalszych, ambitnych planów rozwojowych – komentuje Jacek Jakubczyk, założyciel i dotychczasowy prezes ITBC Communication.

Źródło: ITBC Communication

www.itbc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764