logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Lewandowska nową CEO agencji ITBC Communication

  PR 08.03.2022, przeczytano 270 razy
ilustracja

Z początkiem lutego br. Beata Lewandowska objęła stanowisko prezesa zarządu w ITBC Communication, przejmując funkcję po Jacku Jakubczyku, założycielu oraz dotychczasowym CEO agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-lewandowska-nowa-ceo-agencji-itbc-communication,395028,artykul.html

ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej i relacji inwestorskich. Od kilku lat agencja z sukcesem rozwija też brandy ITBC Digital oraz ITBC Events.

- Mam ogromną satysfakcję, że mogłam uczestniczyć w procesie rozwoju agencji, w tym również w rozbudowie portfolio usług. Obrana przez nas strategia okazała się właściwa, dzięki czemu ubiegły rok okazał się rekordowy pod względem wyników finansowych. Spółka wypracowała prawie 7 milionów złotych przychodów, a zysk netto agencji wzrósł dwukrotnie. Jestem przekonana, że będziemy dalej umacniać pozycję ITBC Communication, aby móc sprostać potrzebom dynamicznie zmieniającego się rynku – komentuje Beata Lewandowska, prezes zarządu ITBC Communication.

Beata Lewandowska jest związana z branżą public relations od 25 lat. Swoją przygodę w ITBC Communication zaczęła od stanowiska accounta, następnie sprawowała funkcje szefa zespołu nowych technologii i dyrektor zarządzającej. Nowa CEO agencji jest ekspertem w zakresie doradztwa strategicznego, komunikacji marketingowej oraz działań media relations. W trakcie swojej kariery zajmowała się PR korporacyjnym, PR produktowym oraz wsparciem marketingowym firm, zarówno polskich, jak i międzynarodowych.

Beata będzie odpowiedzialna za zarządzanie relacjami ze strategicznymi klientami oraz dalszy rozwój brandów ITBC Communication, ITBC Digital oraz ITBC Events. Ponadto, będzie zajmowała się wsparciem menedżerów działów w zarządzaniu zespołami oraz budowaniu efektywnych i kompleksowych strategii komunikacyjnych.

Jacek Jakubczyk, założyciel i dotychczasowy prezes ITBC Communication, będzie pełnił funkcję doradcy zarządu oraz prokurenta spółki. Niezmiennie jest również udziałowcem ITBC Communication.

- Po 23 latach sprawowania funkcji prezesa, przekazuję stery agencji w możliwie najlepsze ręce - osoby, która świetnie zna firmę, była jednym z filarów jej rozwoju i obecnego kształtu. ITBC jest też w bardzo dobrej kondycji finansowej, w ubiegłym roku notując istotny wzrost przychodów i poprawę wyników netto. Jestem przygotowany i zmotywowany do kolejnego etapu mojego zaangażowania w działalność spółki, wspierając Beatę w osiągnięciu dalszych, ambitnych planów rozwojowych – komentuje Jacek Jakubczyk, założyciel i dotychczasowy prezes ITBC Communication.

Źródło: ITBC Communication

www.itbc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem października do grona klientów more communications agency dołączył koncern technologiczny Panasonic oraz marki Technics i Lumix. W ramach współpracy agencja zajmie się m.in. prowadzeniem działań z zakresu brand PR, koordynacją współprac z mediami i influencerami oraz obsługą biura prasowego. Oprócz prac na rzecz marek Technics i Lumix w...
Voel stawia na branżę eventową
Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All...
Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us
31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals Management...
Wolą milczeć, niż prosić o pomoc. Avon i partnerzy mówią: „Możesz mi powiedzieć
Według policyjnych statystyk, w Polsce dochodzi od 1800 do 2300 gwałtów1 rocznie. Natomiast z danych Niebieskiej Linii, która oferuje pomoc kobietom doświadczającym przemocy, wynika, że jest ich o wiele więcej – nawet 30 tys. Jednak statystyki nie obrazują całego problemu. Kobiety wciąż milczą, bo wstydzą się zgłosić gwałt z obawy, że zostaną obarczone...
Costa Coffee z baśniową kampanią na święta
W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764