logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Lubecka poprowadzi podcast „Stan Wyjątkowy”

  PR 14.04.2024, przeczytano 264 razy
ilustracjastrzałka

Do grona prowadzących program „Stan wyjątkowy” dołącza Beata Lubecka. Dziennikarka zastąpi Renatę Grochal i będzie czwartą współprowadzącą obok Andrzeja Stankiewicza, Dominiki Długosz i Kamila Dziubki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-lubecka-poprowadzi-podcast-_stan-wyjatkowy_,403835,artykul.html

"Stan Wyjątkowy" to program, w którym czołowi dziennikarze Onetu i Newsweeka dyskutują o najważniejszych politycznych wydarzeniach tygodnia. Prowadzący w każdym odcinku zapewniają słuchaczom i widzom nieszablonową, często żartobliwą, ale zawsze merytoryczną rozmowę, a ich ogromne doświadczenie dziennikarskie i znajomość kulisów polskiej sceny politycznej gwarantują potężną dawkę informacji.

— Beata to znakomita dziennikarka polityczna z unikatowym doświadczeniem. Jestem przekonany, że idealnie będzie pasować do ekipy, którą od prawie dwóch lat tworzymy z Dominiką Długosz oraz Kamilem Dziubką. Świetnie się z nią znamy i dobrze rozumiemy - mówi Andrzej Stankiewicz, autor i współprowadzący „Stan Wyjątkowy”, zastępca redaktora naczelnego Onetu.

Beata Lubecka to czołowa dziennikarka radiowa i telewizyjna, pracująca w największych mediach w Polsce. W trakcie swojej dziennikarskiej kariery pracowała w Radiu Łódź, RMF FM czy Radio ZET. 10 lat spędziła w telewizji Polsat. Zaczynała tam jako reporterka polityczna w Polsat News, następnie była reporterką w "Wydarzeniach", po czym prowadziła takie programy, jak "Śniadanie w Radiu Zet", "Śniadanie w Polsat News" czy "Gość Wydarzeń". W 2018 roku wróciła do Radia ZET, gdzie prowadzi program "Popołudniowy gość Radia Zet".

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najbardziej opiniotwórcze media: kwiecień 2024
Kwietniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie otwiera TVN24. W ubiegłym miesiącu stacja była cytowana blisko 4,5 tys. razy. Drugie miejsce obejmuje Rzeczpospolita z liczbą niemal 3,7 tys. wzmianek, a trzecia pozycja należy do Onetu, na który media powoływały się przeszło 3,5 tys. razy.
Instytut Monitorowania Mediów wprowadza nową funkcjonalność o nazwie Brief AI, która bazuje na sztucznej inteligencji. W ramach usługi klienci otrzymują podsumowanie materiałów, jakie pojawiły się w mediach w kontekście fraz zleconych do monitoringu. Nowe rozwiązanie przyspiesza proces analizy przekazów medialnych.
Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska
W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł. Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego segmentu komunikacji.
Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi. 
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za I kwartał 2024 rok. W analizowanym okresie Grupa osiągnęła 8,6 mln PLN przychodów ze sprzedaży oraz odnotowała ujemny wynik EBITDA i wynik netto, które wyniosły kolejno -721 tys. oraz -1,1 mln PLN. Przyczyną gorszych wyników jest w znacznej mierze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764