logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Magdziarz na stanowisku Chief Digital Officer w Havas Media Group

  PR 13.09.2021, przeczytano 512 razy
ilustracja

Beata Magdziarz dołączyła do grona ekspertów digital w grupie Havas Media Group. W październiku 2021 obejmie stanowisko Chief Digital Officer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-magdziarz-na-stanowisku-chief-digital-officer-w-havas-media-group,392963,artykul.html

Beata Magdziarz to ekspertka z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w obszarze digital marketing oraz digital communication, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększania efektywności procesów i sprzedaży. Ostatnio była odpowiedzialna za e-commerce i działania performance w T-Mobile. Kompleksowo odpowiadała za takie obszary digital marketingu jak strategia e-commerce, performance i digital media we wszystkich kanałach online, w tym sem, social media, programmatic, afiliacja oraz za marketing automation, analitykę e-commerce i SEO. Doświadczenie zdobyła po stronie wydawców (Vertigo Media, LeadR/Netsprint), agencji (GroupM, Socialyse/Havas Media Group) oraz klientów (T-Mobile, Red Bull). Ponadto, jest członkinią jury branżowych konkursów Effie Awards oraz Innovation. Założyła fundację „Her Digital Bar”, propagującą wiedzę o transformacji cyfrowej.

Na stanowisku Chief Digital Officer zastąpi Dominika Wałęgę. Do jej zadań będzie należało dalsze rozwijanie kompetencji, oferty i produktów digitalowych w grupie Havas. Ponadto, będzie odpowiedzialna za zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital.

– Bardzo cenimy powroty naszych pracowników do zespołu - powrót Beaty do Havas Media Group nie tylko cieszy, ale zapewnia nam bardzo cenną perspektywę klienta, zrozumienie jego potrzeb i biznesu. Szerokie doświadczenie Beaty daje jej kompleksową wiedzę i znajomość środowiska digitalowego, całościowe spojrzenie na każdy projekt z perspektywy agencji, klienta, wydawcy. Jej dołączenie do naszej agencji to kolejny ważny krok w rozwoju ekspertyzy digital marketingowej grupy – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Okła na czele Essencemediacom Poland, Jakub Kossut odchodzi z firmy
Joanna Okła, szefowa strategii i wieloletnia członkini zarządu agencji, staje na czele EssenceMediacom jako Interim CEO. Przejmuje rolę Jakuba Kossuta, który odchodzi z firmy.
Z początkiem lutego br. do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Pracownia Architektury Wnętrz Deer Design. To pracownia architektury wnętrz, zapewniająca klientom dostęp do profesjonalnej i innowacyjnej oferty usług projektowych i wykończeniowych. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
Brother wprowadza do portfolio serię profesjonalnych urządzeń laserowych do druku w kolorze
Aktualna oferta firmy Brother została uzupełniona o cztery kolorowe urządzenia laserowe A4. Modele HL-L9430CDN, HL-L9470CDN, MFC-L9630CDN oraz MFC-L9670CDN to profesjonalne, wydajne kolorowe rozwiązania laserowe, które zapewnią pracownikom biurowym wysoką jakość wydruków w kolorze przy niskich kosztach.
Nie odkładaj uczuć na później - Paypo z kampanią na Walentynki
PayPo – polski lider branży BNPL (buy now, pay later), przy okazji zbliżających się Walentynek, zdecydował się na przeprowadzenie kampanii marketingowej, w której zachęca do nieodkładania miłości na później i kupowania prezentów za pośrednictwem płatności odroczonych. Stawia w niej na działania w sieci i w outdoorze.
Holding Brand New Galaxy jednoczy swoje marki agencyjne pod wspólną marką
Brand New Galaxy (BNG), należąca do Stagwell (STGW), wchodzi w 2023 rok z nową strukturą, zunifikowaną pod wspólną marką.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764