logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Magdziarz na stanowisku Chief Digital Officer w Havas Media Group

  PR 13.09.2021, przeczytano 160 razy
ilustracja

Beata Magdziarz dołączyła do grona ekspertów digital w grupie Havas Media Group. W październiku 2021 obejmie stanowisko Chief Digital Officer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-magdziarz-na-stanowisku-chief-digital-officer-w-havas-media-group,392963,artykul.html

Beata Magdziarz to ekspertka z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w obszarze digital marketing oraz digital communication, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększania efektywności procesów i sprzedaży. Ostatnio była odpowiedzialna za e-commerce i działania performance w T-Mobile. Kompleksowo odpowiadała za takie obszary digital marketingu jak strategia e-commerce, performance i digital media we wszystkich kanałach online, w tym sem, social media, programmatic, afiliacja oraz za marketing automation, analitykę e-commerce i SEO. Doświadczenie zdobyła po stronie wydawców (Vertigo Media, LeadR/Netsprint), agencji (GroupM, Socialyse/Havas Media Group) oraz klientów (T-Mobile, Red Bull). Ponadto, jest członkinią jury branżowych konkursów Effie Awards oraz Innovation. Założyła fundację „Her Digital Bar”, propagującą wiedzę o transformacji cyfrowej.

Na stanowisku Chief Digital Officer zastąpi Dominika Wałęgę. Do jej zadań będzie należało dalsze rozwijanie kompetencji, oferty i produktów digitalowych w grupie Havas. Ponadto, będzie odpowiedzialna za zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital.

– Bardzo cenimy powroty naszych pracowników do zespołu - powrót Beaty do Havas Media Group nie tylko cieszy, ale zapewnia nam bardzo cenną perspektywę klienta, zrozumienie jego potrzeb i biznesu. Szerokie doświadczenie Beaty daje jej kompleksową wiedzę i znajomość środowiska digitalowego, całościowe spojrzenie na każdy projekt z perspektywy agencji, klienta, wydawcy. Jej dołączenie do naszej agencji to kolejny ważny krok w rozwoju ekspertyzy digital marketingowej grupy – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
Zegar w centrum Warszawy odlicza do katastrofy klimatycznej
Każdy dzień zbliża nas do ekologicznej katastrofy. Według wyliczeń naukowców, przy obecnym poziomie emisji CO2, za mniej niż 8 lat, dojdzie do nieodwracalnych zmian klimatycznych – globalna temperatura wzrośnie o 1,5oC. Ten moment wskazywany jest jako punkt bez powrotu. Musimy zacząć działać tu i teraz, i zachęcić do tego jak najszersze grono osób.
Kasia Sokołowska w nowej odsłonie kampanii Samsung Airdresser
Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje także wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI.  
Remington z nową strategią komunikacji i innowacyjną premierą
„Just for You” to hasło przewodnie nowej kampanii marki Remington. Jest pochwałą dla indywidualności i zachętą do wyrażenia siebie w swój własny, unikatowy sposób. Podobnie jak nowe linie produktów, które zapewniają spersonalizowaną stylizację.
Marka Vegeta z nową odsłoną kampanii telewizyjnej oraz konkursem dla konsumentów
Już od 15 października w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie dostępna jest nowa odsłona kampanii telewizyjnej marki Vegeta. Widzowie poznają szeroką ofertę produktów z kategorii Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. Marka ogłosiła również konkurs na najciekawszą nazwę dania. Osoby, które przygotują najbardziej kreatywne odpowiedzi, co tydzień mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764