logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Pawlikowska z autorską audycją w Wirtualnej Polsce

  PR 30.09.2016, przeczytano 458 razy

W niedzielę, 2 października startuje nowa audycja Beaty Pawlikowskiej – „Blondynka w samo południe". Premierowa audycja w każdą niedzielę od 11 do 13  w radiu internetowym Open FM oraz na Stronie Głównej WP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-pawlikowska-z-autorska-audycja-w-wirtualnej-polsce,30097,artykul.html

Autorskie pasmo będzie poświęcone przede wszystkim tematyce podróżniczej - zwyczajach panujących w najbardziej odległych zakątkach świata, kuchni i kulturze różnych krajów. Program obejmie również tematykę filmową oraz doświadczenia życiowe samej pisarki i podróżniczki. Nie zabraknie rad dotyczących podróżowania, recenzji książek czy przepisów kulinarnych. W każdej audycji słuchacze będą mogli wygrać nagrody w konkursach organizowanych przez prezenterkę.

Beata Pawlikowska to podróżniczka, pisarka, dziennikarka, tłumaczka, fotografka i ilustratorka książek. Z radiem związana jest od 1990 r. Pracowała m.in. jako korespondentka Polskiego Radia w Londynie oraz w radiowej Trójce, w której prowadziła audycję „Internoc”. W 1999 r. rozpoczęła współpracę z Radiem Zet, prowadząc autorski program „Świat według Blondynki”. Beata Pawlikowska wydała wiele książek na temat swoich podróży, m.in. „Blondynka w dżungli”, „Blondynka na Kubie”, „Blondynka na czarnym lądzie”.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764