logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Suchocka COO agencji RiverWood marketing

  PR 30.07.2018, przeczytano 466 razy

Beata Suchocka zajęła stanowisko Chief Operating Officer w RiverWood marketing (Grupa RiverWood). Będzie wspierać CEO grupy, Macieja Tomaszyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-suchocka-coo-agencji-riverwood-marketing,37427,artykul.html

Beata Suchocka jest managerem z ponad 15-letnim doświadczeniem w strategicznym i operacyjnym zarządzaniu obszarami marketingu i sprzedaży. Zajmowała się rozwijaniem i wdrażaniem nowych produktów, planowaniu i prowadzeniu kampanii 360 na rynku lokalnym i międzynarodowym oraz zarządzaniem projektami.

Wcześniej pracowała m.in. jako Dyrektor Marketingu w Profile Vox, Kierownik Marketingu i Projektów Marketingowych w The Lorenz Bahlsen Snack World czy jako Starszy Kierownik Marki oraz Kierownik ds. Marketingu Handlowego w Wrigley Poland.

W strukturach RiverWood marketing Beata Suchocka odpowiedzialna będzie za zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy, realizację celów biznesowych oraz zarządzanie budżetem i kilkudziesięcioosobowym zespołem

- To ważny krok w rozwoju RiverWood marketing – mówi Maciej Tomaszyk, CEO i wiceprezes agencji. - Beata jest nie tylko doświadczonym managerem i strategiem, ale posiada też bezcenną wiedzę o „klienckim” spojrzeniu na kampanie marketingowe, co z pewnością pozwoli nam udoskonalić komunikację z dotychczasowymi i przyszłymi Klientami  – dodaje.

Źródło: RiverWood marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764