Beata Suchocka zajęła stanowisko Chief Operating Officer w RiverWood marketing (Grupa RiverWood). Będzie wspierać CEO grupy, Macieja Tomaszyka.
Beata Suchocka jest managerem z ponad 15-letnim doświadczeniem w strategicznym i operacyjnym zarządzaniu obszarami marketingu i sprzedaży. Zajmowała się rozwijaniem i wdrażaniem nowych produktów, planowaniu i prowadzeniu kampanii 360 na rynku lokalnym i międzynarodowym oraz zarządzaniem projektami.
Wcześniej pracowała m.in. jako Dyrektor Marketingu w Profile Vox, Kierownik Marketingu i Projektów Marketingowych w The Lorenz Bahlsen Snack World czy jako Starszy Kierownik Marki oraz Kierownik ds. Marketingu Handlowego w Wrigley Poland.
W strukturach RiverWood marketing Beata Suchocka odpowiedzialna będzie za zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy, realizację celów biznesowych oraz zarządzanie budżetem i kilkudziesięcioosobowym zespołem
- To ważny krok w rozwoju RiverWood marketing – mówi Maciej Tomaszyk, CEO i wiceprezes agencji. - Beata jest nie tylko doświadczonym managerem i strategiem, ale posiada też bezcenną wiedzę o „klienckim” spojrzeniu na kampanie marketingowe, co z pewnością pozwoli nam udoskonalić komunikację z dotychczasowymi i przyszłymi Klientami – dodaje.
Źródło: RiverWood marketing