logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beauty Hall wybrał ITBC Communication do działań Digital & Social Media

  PR 07.09.2022, przeczytano 371 razy

Agencja ITBC Communication rozpoczęła współpracę z Beauty Hall w Elektrowni Powiśle. Do zadań ITBC należy prowadzenie kanałów social media marki na Facebooku i Instagramie, zarządzanie kampaniami digital wspierającymi budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz doradztwo w zakresie komunikacji online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beauty-hall-wybral-itbc-communication-do-dzialan-digital-and-social-media,397126,artykul.html

Beauty Hall to strefa beauty oferująca szeroki zakres usług beauty i wellness – w tym barber shop, salon fryzjerski, stoiska kosmetyczne, kriokomorę, masaże, zabiegi kosmetyczne na ciało i twarz oraz świadczenia w obszarze medycyny estetycznej.

- Cieszymy się, że Beauty Hall zaufał ITBC Communication i powierzył nam budowanie pozytywnego wizerunku w Internecie. Tworzenie strategii komunikacji marki, którą tworzy wiele różnych podmiotów – w tym przypadku najemców strefy – to duże, ale i ekscytujące wyzwanie. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie szereg korzyści na wielu poziomach – komentuje Grzegorz Wróbel Head of digital unit w ITBC Communication.

Za działania dla Beauty Hall odpowiada dział Digital & Social Media ITBC Communication. Marka wybrała agencję w wyniku przetargu. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: ITBC Communication

www.itbc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764