logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bebiko 2 w nowej odsłonie i z nową komunikacją

  PR 10.10.2019, przeczytano 713 razy
ilustracjastrzałka

Bebiko 2 pierwszy raz od 5 lat odświeżyło swój wizerunek i wzmocniło swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. W związku z tym marka ruszyła z ogólnopolską kampanią – Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka – promującą mleko modyfikowane Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną[1] formułą NUTRIflor Expert. W aktywacji o charakterze 360° marka kładzie duży nacisk na emocjonalny przekaz do rodziców. W swoich działaniach zwraca uwagę na rolę szczęśliwego dzieciństwa. Podkreśla, że – zgodnie z wynikami badania specjalnie przeprowadzonego dla Bebiko 2[2] – właściwie odżywiony brzuszek to podstawa dobrego samopoczucia i prawidłowego rozwoju młodego organizmu. Akcentuje również, że dba o szczęście małych brzuszków i jednocześnie prezentuje swój nowoczesny wygląd, w tym odświeżone logo oraz udoskonaloną formułę produktów w nowej szacie graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bebiko-2-w-nowej-odslonie-i-z-nowa-komunikacja,384287,artykul.html

Na potrzeby działań komunikacyjnych przygotowana została 30-sekundowa reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i kanałach tematycznych tej stacji. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające standardowe działania w tym kanale. Kampania prowadzona jest także w internecie – wykorzystywane kanały to przede wszystkim YouTube, Facebook, Instagram, IplaTV oraz komunikacja mailingowa.

Działania digital składają się z dwóch części, które są objęte nowym szyldem komunikacyjnym – „Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka”. Pierwsza skupia się na komunikacji o udoskonalonej formule NUTRIflor Expert, a druga koncentruje się na wzmocnionym pozycjonowaniu marki Bebiko 2. Kampania promująca nową odsłonę mlek z formułą NUTRIflor Expert realizowana jest także w kanale medycznym oraz punktach sprzedaży. Wspierana jest także aktywnościami z zakresu public relations.

Nowe opakowania produktów zaprojektowała agencja Huddleston. Za produkcję i kreację reklamy TV oraz KV odpowiada BETC, za planowanie mediów w TV i prasie – MediaCom, a za realizację video i foto do kampanii digitalowej – Metka Studio. Koncepcję video oraz kreacje social media opracował VML, natomiast za przygotowanie reformatów do kampanii display odpowiedzialna jest agencja Czart. Zakupem mediów i optymalizacją kampanii digital zajmuje się K2 Precise. Do aktualizacji wszystkich materiałów marki Bebiko 2 zaangażowane zostały Hiagencja i MSU Publishing. Działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną[3] formułą NUTRIflor Expert dba o szczęście małych brzuszków. To kompletna kompozycja[4] składników odżywczych, która zgodnie z przepisami została teraz wzbogacona o kwas DHA[5], ważny dla rozwoju mózgu i wzroku, aby jeszcze lepiej wspierać prawidłowy rozwój dziecka[6].

Źródło: Alert Media Communications

www.alertmedia.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Na podstawie testu Bebiko 2 zrealizowanego przez IQS Sp. z o.o., lipiec 2019, N=242 matki dzieci 7-12 mies., użytkowniczki marki.
[2] Jak polscy rodzice (Millenialsi) definiują szczęśliwe dzieciństwo? Badanie przeprowadzone przez agencję badawczą IQS na zlecenie marki Bebiko 2 w lipcu 2019 roku. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI na grupie 523 rodziców dzieci w wieku 0-3 lata.
[3] Na podstawie testu Bebiko 2 zrealizowanego przez IQS Sp. z o.o., lipiec 2019, N=242 matki dzieci 7-12 mies., użytkowniczki marki.
[4] Zgodnie z przepisami prawa.
[5] Zgodnie z przepisami prawa.
[6] Korzystne działanie występuje, gdy wraz z urozmaiconą dieta dziecko spożywa 100mg DHA dziennie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764