Wystartowała ogólnopolska, zasięgowa kampania marki Bebilon Profutura 2, której celem jest budowanie świadomości produktu oraz zaprezentowanie nowego opakowania, będącego innowacją na polskim rynku. Działania o charakterze 360° obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia.
Na potrzeby kampanii przygotowana została 10-sekundowa reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i kanałach tematycznych Polsatu. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające niestandardowe działania w tym kanale.
W ramach działań digital na stronie bebiprogram.pl powstała dedykowana podstrona z informacjami o benefitach produktu, w tym nowego opakowania. Została także uruchomiona zasięgowa kampania online obejmująca YouTube oraz social media. W ramach kampanii stworzono dedykowany spot budujący zaangażowanie emocjonalne i prezentujący benefity produktu.
Kampania promująca nową odsłonę Bebilon Profutura 2 realizowana jest również w kanale medycznym oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo wspierana jest aktywnościami z zakresu public relations.
Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw, która odpowiada również za kopię TV. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a działania PR – Alert Media Communications.
Źródło: Nutricia