logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beckers Designer Collection: Kampania telewizyjna nowej kolekcji farb

  PR 04.06.2018, przeczytano 3731 razy

Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - . Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Wiernik Pro, zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Arena Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beckers-designer-collection%3A-kampania-telewizyjna-nowej-kolekcji-farb,36727,artykul.html

- W całej kolekcji Beckers Designer Collection nawiązujemy do skandynawskiego sposobu życia i filozofii dobrego mieszkania, opartej przede wszystkim na pozytywnym samopoczuciu domowników. Dlatego też w spocie  postawiliśmy na codzienność pełną radości, domowego ciepła i dobrej zabawy. Jednocześnie tłem dla każdej sceny są kolory z naszej najnowszej linii farb, które pozwalają uzyskać harmonię i stworzyć przyjazną przestrzeń sprzyjającą osiągnięciu wewnętrznej równowagi ­– mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

Spot w ramach najnowszej kampanii Beckers pojawi się w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Nowa linia farb wspierana będzie także kampanią w Internecie, działaniami PR oraz w mediach społecznościowych marki.

Nowa kolekcja farb Beckers Designer Collection, wokół której prowadzona jest kampania, to paleta 25 kolorów, stanowiących bazę dla aranżacji sprzyjających wyciszeniu i wygodnemu życiu. Podzielona jest na pięć części: The Art of Harmony, The Art of Enjoying, The Art of Being, The Art of Reflecting oraz The Art of Simple, nawiązujących do różnych aspektów życia: harmonii, radości, sztuki bycia tu i teraz, refleksji oraz prostoty. Najnowsze farby to jednak nie tylko skandynawska kolorystyka, ale też i wysoka funkcjonalność. Posiadają one ceramiczną recepturę i najwyższą odporność na zabrudzenia. Są przy tym bezpieczne dla zdrowia, czego potwierdzeniem jest rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.

Źródło: Beckers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764