logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beckers startuje w social media z konkursami

  PR 13.05.2016, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Rusza seria konkursów „Beckers dodaje barw” na uruchomionym niedawno polskim oficjalnym profilu marki Beckers na Facebooku popularyzującym hasło „Beckers. I życie nabiera barw”. Zadaniem uczestników będzie stworzenie autorskiej koncepcji przemalowania wybranego przez siebie pomieszczenia z wykorzystaniem farb Beckers Designer Colour.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beckers-startuje-w-social-media-z-konkursami,28539,artykul.html

Najlepsze pomysły będą nagrodzone zestawami farb z palety kolorów wybranych w zgłoszeniu konkursowym. Komunikację marki Beckers w mediach społecznościowych poza Facebookiem rozpoczęto również w serwisach Instagram oraz Pinterest. Planowane jest też uruchomienie dla niej oficjalnego kanału na YouTube. Działania na rzecz marki Beckers w social mediach koordynuje Practum Consulting.

W nawiązaniu do hasła „Beckers. I życie nabiera barw” na profilach społecznościowych marki prezentowane będą różne podejścia do kolorów w codziennym życiu – związane z designem, aranżacjami wnętrz z wykorzystaniem palety kolorów farb Beckers, a także porady i ciekawostki inspirujące do barwnego życia. Planowane są też kolejne konkursy dla fanów i dedykowane aplikacje.

- Dla nas kolory to bogate źródło inspiracji, którymi z chęcią chcemy się dzielić z innymi, a media społecznościowe nam w tym pomagają. Zachęcamy do życia pełnego barw, w różnych jego wymiarach, nie tylko w obszarze dekoracji wnętrz, ale również emocji, uczuć, otaczającej nas przestrzeni. Te tematy zgodnie z naszą maksymą „Beckers. I życie nabiera barw” będziemy poruszać w komunikacji na łamach social media z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami - mówi Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR marki Beckers.

Konkurs „Beckers dodaje barw” będzie realizowany cyklicznie. Aby wziąć w nim udział, uczestnik - przy wykorzystaniu aplikacji umieszczonej na oficjalnym profilu marki Beckers na Facebooku – powinien zamieścić zdjęcie pomieszczenia, które chce przemalować, wybrać do 5 kolorów z palety Beckers Designer Colour i opisać koncepcję użycia każdego z nich. Pomysł na przemalowanie przynajmniej jednej ze ścian musi zakładać użycie koloru konkursowego, który w każdej z edycji będzie zmieniany. W pierwszej odsłonie jest nim Light Grey. W każdej edycji konkursu do zdobycia będą 3 zestawy farb Beckers, w odcieniach i ilości  określonych w zgłoszeniu konkursowym.

- Pomysłowość, oryginalność i kreatywność to główne elementy, które będą oceniane w konkursie „Beckers dodaje barw”. Zachęcamy do uczestniczenia w naszej zabawie i zgłaszania swoich projektów. Wygrani będą mogli w łatwy sposób urzeczywistnić swoją wizję dzięki farbom z palety Beckers Designer Colour - mówi Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR marki Beckers.

Źródło: Practum Consulting

www.practum.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764