logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beckers startuje z kampanią telewizyjną dla kolekcji Designer Collection

  PR 01.04.2019, przeczytano 495 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna odsłona kampanii telewizyjnej promującej farby Beckers Designer Collection rusza z początkiem kwietnia. Spoty w trzech wersjach emitowane będą w największych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych i w wybranych stacjach tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beckers-startuje-z-kampania-telewizyjna-dla-kolekcji-designer-collection,381888,artykul.html

- Nasza kampania skupia się na pozytywnych emocjach domowników, a także poczuciu harmonii i równowagi, dla których doskonałym tłem są wnętrza urządzone w popularnym stylu skandynawskim. Przygotowane w ramach kampanii spoty utrzymane są w stonowanej, atrakcyjnej kolorystyce nawiązującej do odcieni farb z kolekcji Beckers Designer Collection – mówi Aneta Stopa, kierownik marketingu marki Beckers.

Za kreację spotów promujących farby Beckers Designer Collection odpowiedzialna jest agencja Wiernik Pro, a za zakup mediów – dom mediowy Arena Media. Piętnastosekundowe filmy można obejrzeć m.in. na antenie TVNu i Polsatu, a na kanale YouTube marki dostępna jest też pełna, 30-sekundowa wersja reklamy. Równolegle działania promocyjne marki Beckers prowadzone są w Internecie, w mediach społecznościowych, a także wspierane aktywnościami PR.

Paleta kolorów Beckers Designer Collection to 25 eleganckich odcieni, nawiązujących do skandynawskiej stylistyki. Kolekcję podzielono na pięć części: The Art of Harmony, The Art of Enjoying, The Art of Being, The Art of Reflecting i The Art of Simple. Nawiązują one do poszczególnych elementów życia, spójnych ze skandynawskim stylem bycia - harmonii, radości, sztuki bycia tu i teraz, refleksji oraz prostoty. Wysokiej klasy, wodorozcieńczalne farby Beckers Designer Collection zostały stworzone w technologii ceramicznej, dzięki czemu pomalowane nimi ściany nie tylko zyskują piękne, głęboko matowe wykończenie, ale też cechują się najwyższą odpornością na zabrudzenia. Farby są w pełni bezpieczne dla zdrowia, co potwierdza Rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Można je stosować również w pokojach dziecięcych.

Źródło: Beckers

www.beckers.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764