logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beckers z kampanią telewizyjną

  PR 23.05.2023, przeczytano 607 razy
ilustracjastrzałka

Marka Beckers rozpoczęła kampanię reklamową promującą ceramiczne farby Beckers Designer Collection. Kampania nawiązuje do filozofii dobrego mieszkania, polegającej na dążeniu do umiaru oraz domu jako miejsca pozytywnych emocji. Kampanijne spoty Beckersa można obejrzeć w telewizji i Internecie, w tym w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beckers-z-kampania-telewizyjna,400089,artykul.html

- Dom to najbliższa każdemu przestrzeń, w której już od dziecka towarzyszą nam emocje i tworzą się wspomnienia. Dzięki palecie 50 trendowych kolorów Beckers Designer Collection można stworzyć harmonijną przestrzeń, która zapewni komfort i dobre samopoczucie wszystkim domownikom. Taka jest właśnie myśl przewodnia naszej tegorocznej kampanii – mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

Spoty reklamowe emitowane są na antenach największych stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Równolegle do kampanii telewizyjnej planowane są działania komunikacyjne w Internecie m. in. na kanałach społecznościowych, a także wsparcie PR.

Kampanijną kreację przygotowała agencja Wiernik Pro, planowaniem i zakupem mediów zajęła się Arena Media, a wsparcie PR zapewnia agencja Practum Consulting.

Farby Beckers Designer Collection zostały stworzone z myślą o miłośnikach stylu skandynawskiego.  Wszystkie barwy z palety można łączyć ze sobą, tworząc unikatowe kompozycje w aksamitnym wykończeniu. Dzięki ceramicznej formule farby, pomalowane nią ściany są odporne na plamy i zachowują jednolitą matową strukturę nawet w przypadku konieczności wyczyszczenia zabrudzeń. Farby Beckers są też bezpieczne dla zdrowia, co potwierdza rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. 

Źródło: Practum Consulting

www.practum.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
MHC Mobility powierza Euvic Digital przygotowanie kampanii
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group), specjalizującej się wynajmie i finansowaniu pojazdów, przygotowała kampanię marketingową, związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych...
DoubleVerify i Internet Watch Foundation rozpoczynają współpracę
DoubleVerify nawiązuje współpracę z Internet Watch Foundation (IWF) w celu zwiększenia bezpieczeństwa ekosystemu reklamowego i wzmocnienia inicjatyw przeciwko materiałom online związanym z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Partnerstwo umożliwi DoubleVerify dostęp do wiodących na świecie narzędzi i zbiorów danych IWF, wzmacniając ochronę i pomagając uniknąć emisji reklam...
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.
Reklamy z wizerunkami polityków - broń w rękach cyberprzestępców
Gorączka kampanii prezydenckiej trwa w najlepsze i rozgrzewa emocje wielu wyborców do czerwoności. Niestety, cyberprzestępcy doskonale o tym wiedzą i bez skrupułów to wykorzystują. Nie tylko publikują w Internecie fake newsy i sieją dezinformację, ale także często ich celem są pieniądze Polaków. W ubiegłym roku aż 26 proc. oszustw inwestycyjnych dotyczyło fałszywych reklam...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764