logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Będziesz #wdomunaświęta? Spot fundacji DKMS

  PR 22.12.2019, przeczytano 1247 razy
ilustracjastrzałka

Gdy w radiu pojawia się świąteczny przebój George’a Michaela to znak, że już czas rozpocząć przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Szukamy odpowiedniej choinki, kolorowych lampek, przeglądamy setki przepisów i rozglądamy się za prezentami dla bliskich. Są rodziny, które bycie razem #wdomunaświęta doceniają jeszcze bardziej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bedziesz-wdomunaswieta-spot-fundacji-dkms,385183,artykul.html

Świąteczny spot Fundacji DKMS to portret rodzinny oczami Bianki, 5-letniej dziewczynki. Wśród zabawnych zwyczajów bliskich, które Bianka przytacza przy wigilijnym stole, poznajemy skrawki rodzinnej historii, która nie zawsze była radosna.

ilustracjastrzałka

Bianka

Film przypomina o tym, co naprawdę ważne – to nie prezenty, nie choinka i nie świąteczne potrawy sprawiają, że Boże Narodzenie jest wyjątkowym czasem. Najważniejsi są nasi bliscy, dlatego warto docenić to, że do wigilijnego stołu zasiadamy wszyscy razem.

Spot Fundacji DKMS jest częścią akcji #wdomunaświęta. Kampania przedstawia historie Pacjentów, którzy cierpieli na nowotwory krwi, a teraz dzięki temu, że ktoś podarował im szansę na życie, mogą spędzać święta w domu. Tym kimś jest Dawca szpiku – niespokrewniony, anonimowy bohater.

Chcemy mu podziękować. Chociaż jak tu podziękować za życie? Za to, że kolejne urodziny i kolejne święta Bożego Narodzenia, możemy spędzać już w domu, wszyscy razem. I tak już trzeci rok 24 grudnia zasiadamy do wspólnej kolacji, a Bianka może bawić się ze swoją młodszą siostrzyczką, przytulać dziadka i jeść pierniczki. Jesteśmy tu razem i tylko to jest ważne.

– Natalia, mama Bianki.

Źródło: DKMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764