logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Będziesz #wdomunaświęta? Spot fundacji DKMS

  PR 22.12.2019, przeczytano 1174 razy
ilustracjastrzałka

Gdy w radiu pojawia się świąteczny przebój George’a Michaela to znak, że już czas rozpocząć przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Szukamy odpowiedniej choinki, kolorowych lampek, przeglądamy setki przepisów i rozglądamy się za prezentami dla bliskich. Są rodziny, które bycie razem #wdomunaświęta doceniają jeszcze bardziej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bedziesz-wdomunaswieta-spot-fundacji-dkms,385183,artykul.html

Świąteczny spot Fundacji DKMS to portret rodzinny oczami Bianki, 5-letniej dziewczynki. Wśród zabawnych zwyczajów bliskich, które Bianka przytacza przy wigilijnym stole, poznajemy skrawki rodzinnej historii, która nie zawsze była radosna.

ilustracjastrzałka

Bianka

Film przypomina o tym, co naprawdę ważne – to nie prezenty, nie choinka i nie świąteczne potrawy sprawiają, że Boże Narodzenie jest wyjątkowym czasem. Najważniejsi są nasi bliscy, dlatego warto docenić to, że do wigilijnego stołu zasiadamy wszyscy razem.

Spot Fundacji DKMS jest częścią akcji #wdomunaświęta. Kampania przedstawia historie Pacjentów, którzy cierpieli na nowotwory krwi, a teraz dzięki temu, że ktoś podarował im szansę na życie, mogą spędzać święta w domu. Tym kimś jest Dawca szpiku – niespokrewniony, anonimowy bohater.

Chcemy mu podziękować. Chociaż jak tu podziękować za życie? Za to, że kolejne urodziny i kolejne święta Bożego Narodzenia, możemy spędzać już w domu, wszyscy razem. I tak już trzeci rok 24 grudnia zasiadamy do wspólnej kolacji, a Bianka może bawić się ze swoją młodszą siostrzyczką, przytulać dziadka i jeść pierniczki. Jesteśmy tu razem i tylko to jest ważne.

– Natalia, mama Bianki.

Źródło: DKMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764