logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beko z kampanią lodówek z najnowszą technologią Harvest Fresh

  PR 30.07.2020, przeczytano 1856 razy
ilustracja

Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa, obejmująca reklamę TV, działania digitalowe i materiały POS. Kampania odbywa się pod hasłem „Technologia trzech kolorów HarvestFresh: inspirowana naturą, zasilana światłem”. Akcję przygotowały agencje McCann, Media Republic i 4all.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beko-z-kampania-lodowek-z-najnowsza-technologia-harvest-fresh,387939,artykul.html

Firma Beko ruszyła z kampanią reklamową nowej linii lodówek z technologią HarvestFresh, która imituje 24-godzinny cykl słońca, przez co produkty dłużej zachowują świeżość i wartości odżywcze. Na potrzeby działań promocyjnych przygotowane zostały dwa spoty, które będą wyświetlane na YouTube oraz VOD: wizerunkowy z udziałem piłkarzy FC Barcelona i produktowy skoncentrowany wokół technologii HarvestFresh.

- Naszym celem jest zaprezentowanie innowacyjnej technologii wyznaczającej nowe ścieżki w drodze do poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia. Cieszmy się, że możemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których jest ważne, aby jedzenie nie było – co jest oczywiste – tylko smaczne, ale również posiadało szereg witamin i wartości odżywczych, wzmacniających układ odpornościowy – mówi Justyna Głowacka, marketing executive w firmie Beko.

Planowanie i zakup mediów w obszarze digital i telewizji powierzono Media Republic. Media Republic to digitalowy dom mediowy z ponad 10-letnim doświadczeniem, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce. Marka specjalizuje się w działaniach związanych z działaniami online. Do jej kluczowym klientów należą m.in.: Beko, Grundig, Mlekpol, Sun & Fun Holidays, PhytoPharm, Ambra.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764