logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beko z kampanią lodówek z najnowszą technologią Harvest Fresh

  PR 30.07.2020, przeczytano 1653 razy
ilustracja

Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa, obejmująca reklamę TV, działania digitalowe i materiały POS. Kampania odbywa się pod hasłem „Technologia trzech kolorów HarvestFresh: inspirowana naturą, zasilana światłem”. Akcję przygotowały agencje McCann, Media Republic i 4all.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beko-z-kampania-lodowek-z-najnowsza-technologia-harvest-fresh,387939,artykul.html

Firma Beko ruszyła z kampanią reklamową nowej linii lodówek z technologią HarvestFresh, która imituje 24-godzinny cykl słońca, przez co produkty dłużej zachowują świeżość i wartości odżywcze. Na potrzeby działań promocyjnych przygotowane zostały dwa spoty, które będą wyświetlane na YouTube oraz VOD: wizerunkowy z udziałem piłkarzy FC Barcelona i produktowy skoncentrowany wokół technologii HarvestFresh.

- Naszym celem jest zaprezentowanie innowacyjnej technologii wyznaczającej nowe ścieżki w drodze do poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia. Cieszmy się, że możemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których jest ważne, aby jedzenie nie było – co jest oczywiste – tylko smaczne, ale również posiadało szereg witamin i wartości odżywczych, wzmacniających układ odpornościowy – mówi Justyna Głowacka, marketing executive w firmie Beko.

Planowanie i zakup mediów w obszarze digital i telewizji powierzono Media Republic. Media Republic to digitalowy dom mediowy z ponad 10-letnim doświadczeniem, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce. Marka specjalizuje się w działaniach związanych z działaniami online. Do jej kluczowym klientów należą m.in.: Beko, Grundig, Mlekpol, Sun & Fun Holidays, PhytoPharm, Ambra.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764