logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Believe dla High Definition Sony

  PR 09.01.2008, przeczytano 944 razy
ilustracjastrzałka

Agencja BELIEVE znana z jakości swoich prac, została zaproszona przez firmę Sony do współpracy przy projekcie „Świat High Definition Sony”. Przygotowana przez zespół BELIEVE mikrowitryna – prezentująca „Świat High Definition Sony” – jest elementem ogólnopolskiej kampanii Sony promującej produkty High Definition.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/believe-dla-high-definition-sony,6625,artykul.html

"Projekt jest mariażem naszego wyobrażenia o Świecie HD jako o pewnym "nibylandzie", miejscu zgoła fantastycznym i abstrakcyjnym, oraz o bohaterach nowej reklamówki Sony BRAVIA. Jednocześnie staraliśmy się zachować jakość, którą marka Sony już osiągnęła nie tylko w swoich projektach internetowych (sony.pl), ale przede wszystkim w swoich produktach” - mówi website designer BELIEVE, Mateusz Cissowski, autor projektu serwisu Świat High Definition Sony.

Strona „Świat High Definition Sony” wykreowana i wyprodukowana przez agencję BELIEVE we współpracy z Klientem, wspiera akcje promocyjne prowadzone przez Sony w największych miastach Polski w wybranych prestiżowych galeriach handlowych.

To projekt nowoczesny, w którym zastosowano wyłącznie technologię flash. Z tego powodu strona ładuje się dłużej od html-owych, warto jednak poczekać chwilę, żeby naszym oczom ukazał się „kosmiczny” świat z planetami przedstawiającymi poszczególne kategorie produktów. Umieszczone przy nich opisy ułatwią poznanie danej kategorii produktów. Dowiemy się także, w jaki sposób najlepiej połączyć je w funkcjonalne zestawy.

Źródło: Believe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764