logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bella Skyway Festival rozświetlił Getyngę

  PR 22.10.2018, przeczytano 544 razy
ilustracjastrzałka

Niedawno mieliśmy okazję przypomnieć sobie jak Bella Skyway Festival prezentował się podczas tegorocznej, 10. edycji na ulicach toruńskiej Starówki. Dziś jednak po raz pierwszy możemy zobaczyć jak flagowa toruńska impreza przeistoczyła swoim blaskiem starówkę niemieckiej Getyngi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bella-skyway-festival-rozswietlil-getynge,379828,artykul.html

Z okazji 40-lecia partnerskiej współpracy pomiędzy miastami w dniach 29-30 września, w Getyndze, odbyła się specjalna edycja Bella Skyway Festival. Mieszańcom niemieckiego miasta zaprezentowane zostały stworzone specjalnie na tę okazję projekty oraz instalacje, które w minionych latach rozświetlały toruńską Starówkę, zachwycając miejscowych i turystów z całej Polski.

Mappingi wyświetlane na fasadzie Collegium Maximum wpisały się już na dobre w tradycję Bella Skyway Festival. Aby mieszkańcy partnerskiego miasta mogli również poczuć ich niesamowity przekaz grupa Art4media przygotowała wyjątkowy mapping ukazujący przedsionek do świata onirycznych wizji Deus ex machina, który został wyświetlony na fasadzie Teatru Niemieckiego w Getyndze.

Podczas festiwalu zaprezentowane zostały nie tylko instalacje wykorzystujące elementy urokliwej getyńskiej starówki. Projekty „The Little People`s Village” autorstwa Anny Galas oraz „Horizontal Interference” wykonany przez duet Kasi Malejki i Joachima Sługockiego, wykorzystujące elementy natury prezentowały się równie magicznie wśród wąskich uliczek Starego Miasta.

O tym jak magicznie prezentowały sie instalacje Bella Skyway Festival w scenerii getyńskiej starówki można przekonać się w festiwalowej relacji. Tak wyglądała specjalna edycja Bella Skyway Festival uchwycona okiem kamery.

Instalacje zaprezentowane podczas Bella Skyway Festival w Getyndze:

  1. Woda nie zna granic (Bogusław Palewicz),
  2. Volksbank-Gebaude (Bogusław Palewicz),
  3. Gauss-Webber-Laser,
  4. Arché (Klara Skórska, Dominika Majewska, Milena Tomkiewicz),
  5. Horizontal Interference (Kasia Malejka, Joachim Sługocki),
  6. Urban Jungle (Bogusław Palewicz),
  7. Secret Garden (Magdalena Radziszewska),
  8. GOettingen Torun Muhlenmalerei (Hilke Diers, Marcos Durand, Sabine Harton, Christel Irmscher, Diana Janecke, Sigrid Kindel, Leena Krüger, Lilly Stehling, Matthias Walliser),
  9. Vier Kirchen Laser,
  10. The Little People’s Village (Anna Galas),
  11. Deus ex machina (Art4media),
  12. Solar System (Piotr Majewski).

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

www.tak.torun.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorami Bella Skyway Festival w Getyndze są Miasto Toruń i Miasto Getynga
Sposnorami głównymi festiwalu są GöStrom Stadtwerke Göttingen, CEB Göttinger Entsorgungsbetriebe, Städtischen Wohnungsbau GmbH Göttingen,Volksbank Kassel Göttingen. Sponsorami festiwalu są EAM, Landhause Biewald, Augusta, Kohlstedt Gerüstbau, Klartext, GWS. Partnerem medialnym jest Göttlinger Tageblatt. Partnerem przewozowym Bella Skyway Festival w Getyndze jest DT Transporte GmbH.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764