logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bella Skyway Festival w oku kamery

  PR 15.10.2018, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Minął ponad miesiąc od zakończenia 10., jubileuszowej edycji największego wydarzenia kulturalnego w województwie kujawsko-pomorskim – Bella Skyway Festival. W oczekiwaniu na przyszłoroczną odsłonę wydarzenia warto przypomnieć sobie tę niecodzienną energię, którą Toruń emanował w trakcie sześciu sierpniowych nocy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bella-skyway-festival-w-oku-kamery,379745,artykul.html

Bella Skyway Festival od dekady stanowi niepowtarzaną okazję dla amatorów fotografii i wideo do uchwycenia niezwykłych ujęć toruńskiego Zespołu Staromiejskiego w niecodziennej odsłonie. Tegoroczna edycja także nie była w tej kwestii wyjątkiem, czego dowodem mogą być zdjęcia fotografa National Geographic Adama Brzozy.

Artyści z różnych zakątków świata – Francji, Rosji, Włoch, Finlandii, Singapuru i Polski – wprowadzili na toruńską Starówkę magiczną atmosferę przepełnioną pozytywną energią. Między 21 a 26 sierpnia 2018 r. zaprezentowanych zostało dziesięć świetlnych instalacji i siedem projekcji, w tym mapping zatytułowany „Twarze” z muzyką Steve`a Nasha, wykonaną na żywo przez Toruńską Orkiestrę Symfoniczną.

Wielkie wrażenie na publiczności zrobiła instalacja stworzona przy pomocy żywego ognia, zlokalizowana na terenie Zamku Krzyżackiego i Fosy Zamkowej, czyli „Installation de feu” francuskiej grupy Compagnie Carabosse. Efektowna, a jednocześnie refleksyjna, przyciągnęła tłumy widzów. Nie mniej ciekawe okazały się subtelne formy sztuki światła doskonale widoczne chociażby w mniejszych instalacjach „Dobra wróżba” czy „Wciąż żywa”, stworzonych przez polskich artystów. Okazji do zachwytów było jednak znacznie więcej.

Wszystkie instalacje zobaczyć można jeszcze raz w festiwalowej relacji przygotowanej przez Partnera Filmowego festiwalu, firmę Proxymedia. Tak wyglądał 10. Bella Skyway Festival w oku kamery.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

www.tak.torun.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorami Bella Skyway Festival są Miasto Toruń i Toruńska Agenda Kulturalna.
Sponsorem tytularnym wydarzenia jest TZMO S.A. i Marka Bella.
Partnerem głównym festiwalu jest Województwo Kujawsko-Pomorskie.
Sponsorami festiwalu są Bank Millennium, PGE Toruń, B&G Technology, Water Control, Mionetto, Specjal oraz Legendia. Wydarzenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764