Belvedere Vodka skupia wokół siebie grono wybitnych twórców, którzy stworzyli niezapomnianą kampanię, inspirowaną czystymi emocjami, które zostały uchwycone w wyjątkowym momencie poczucia wolności.
Belveder odsłania spektakularną kampanię z udziałem cenionego przez krytyków aktora Daniela Craiga, w roli w jakiej go jeszcze nie widziano. Wyreżyserowana przez nagrodzonego Nagrodą Akademii reżysera Taika Waititi, nieoczekiwana, zabawna i inspirująca współpraca ujawnia talent Craiga do zaskakiwania.
Odważna i pełna buntowniczej energii kampania łączy ze sobą nadzwyczajną społeczność twórców. Craig został umiejętnie i humorystycznie poprowadzony przez słynnego choreografa JaQuela Knighta, do utworu napisanego i wykonanego przez światowej sławy gwiazdy Ritę Orę i Giggsa. Za produkcję odpowiedzialni są twórcy takich hitów, jak Invisible Men, Bandits czy Hungry Man. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez ikonę fotografii Juergena Tellera w tym samym apartamencie, w którym rozgrywa się wielki finał filmu, natomiast Christine Centenera zadbała o nowoczesną i prostą stylizację sesji.
Unikalna wizja Waititi pokazuje, jak może wyglądać życie, gdy kamery zostają wyłączone. Craig wychodzi z tłumu i przechodzi przez słynny paryski most Pont Neuf. Zawadiacko przemyka przez lobby, korytarze i dach luksusowego hotelu Cheval Blanc Paris, ani na moment nie tracąc rytmu. W końcu, z pozorną beztroską, aktor wchodzi do zachwycającego apartamentu, gdzie tanecznym krokiem zmierza do baru Belvedere. W momencie, gdy ma zamiar wziąć łyk schłodzonego trunku, rozlega się okrzyk reżysera z off’u: „cięcie!”, po czym na ekranie pojawia się Taika Waitit i prosi Craiga o powtórzenie sceny.
Grupa pomysłowych i utalentowanych prowokatorów, z których każdy ma upodobanie do niekonwencjonalnych rozwiązań, w kreatywny sposób uchwyciła unikalną migawkę, będącą ukłonem w stronę wartości dzielonych przez nich z marką Belvedere - wyrażania siebie, autentyczności i stylu.
Globalny start kampanii miał miejsce na Times Square 9 listopada o 18:00 czasu lokalnego, w kolejnych tygodniach kampania pojawi się na kluczowych rynkach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Australii i Polsce.
Źródło: Belvedere