logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ben & Jerry’s reaktywuje na placu Zbawiciela tęczę nie do podpalenia

  PR 08.06.2018, przeczytano 513 razy

Agencja 180heartbeats+Jung v Matt zorganizowała bezprecedensową akcję dla Ben & Jerry’s (Unilever). Razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości, w piatek (8 czerwca) odtworzą tęczę na placu Zbawiciela w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ben-and-jerry%E2%80%99s-reaktywuje-na-placu-zbawiciela-tecze-nie-do-podpalenia,36796,artykul.html

W nowej odsłonie, zaledwie na kilka godzin przed Paradą Równości (9 czerwca), tęcza znów stanie się uniwersalnym symbolem Warszawy pięknej, różnorodnej, pełnej miłości, pokoju, tolerancji oraz praw osób LGBT. Ma być symbolem niezniszczalnej miłości. I jak na prawdziwym niebie, będzie równie zjawiskowa – w postaci wodno-świetlnego hologramu, tej samej wielkości, co dawna kwiatowa instalacja. Kolorami rozświetli plac Zbawiciela na kilka godzin.

Inicjatywa marki lodów Ben & Jerry's jest wynikiem silnie rozwiniętej misji społecznej. Choć w Polsce jest obecna od 2017 roku, została założona 40 lat temu i od samego początku istnienia wykorzystuje symbol tęczy w swojej komunikacji. Mocno także wierzy w znaczenie społeczeństwa integracyjnego z równymi prawami, w którym każda kochająca para, niezależna od płci, powinna mieć prawo do zawarcia małżeństwa –  Chcemy  o tym rozmawiać z warszawiakami - mówi Martyna Kaczmarek, brand manager Ben & Jerry's. -  Wierzymy, że każdy powinien mieć prawo kochać kogo chce, dlatego współpracujemy z NGO-sami i wspólnie chcemy walczyć o równość małżeństw. - Przez tęczową manifestację światła, miłości i siły chcielibyśmy pokazać społeczności LGBT, że ich miłość jest nierozerwalna i równa. Zobowiązanie do równości opiera się na niezachwianym przekonaniu naszej firmy, że każdy zasługuje na pełne i równe prawa obywatelskie. Chcemy nawiązać dialog z osobami myślącymi tak samo, wierząc, że wspólnie prowadzimy trwałą zmianę - deklaruje Kaczmarek i dodaje, że już w 1989 roku w stanie Vermont, skąd firma się wywodzi, na długo zanim wprowadzono w USA równość małżeńską, Ben & Jerry’s objęła ubezpieczeniem zdrowotnym partnerów pracowników, w tym też tych tej samej płci. Natomiast kiedy w USA wprowadzono równość małżeńską, by to uczcić zmieniła smaki lodów.

Autorką pomysłu powrotu tęczy jest agencja 180heartbeats +Jung v Matt: - Pierwsza tęcza została zniszczona aż siedem razy w przeciągu trzech lat - przypomina Martin Winther, creative director 180. - Po 2015 roku zniknęła na dobre, a w pamięci pozostał tylko obraz palącej się instalacji. Stała się przez to symbolem nienawiści, a nie tak jak pierwotnie planowano - symbolem miłości i pokoju.

Natomiast pomysłodawcy akcji chcą przypomnieć warszawiakom właśnie te wspaniałe chwile i wartości, które tęcza symbolizowała: - Dzięki odwadze naszego klienta Ben&Jerry's liczymy na to, że Polska stanie się chociaż odrobinę bardziej tolerancyjna. Bo już najwyższy na to czas - dodaje Mikołaj Sadowski, chief creative officer 180.  

Marka Ben & Jerry’s oficjalnie wspiera także tegoroczną Paradę Równości, zaplanowaną na 9 czerwca w Warszawie. Będzie miała swoje stanowisko w Miasteczku Równości, gdzie jej przedstawiciele będą rozmawiać na temat równości małżeńskiej z warszawiakami. Nie zabraknie tam także lodów. Równolegle prowadzi także kampanię w social mediach. Akcją z tęczą i Paradą Równości marka rozpoczyna długofalową kampanię na rzecz praw osób LGBT w Polsce.

Organizatorem Parady Równości jest Fundacją Wolontariat Równości.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764