logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benefit Media Communications na rynku

  PR 14.04.2009, przeczytano 2169 razy

Na rynku agencji PR pojawia się nowa marka: BENEFIT MEDIA Communications. Agencję utworzyli: Dariusz Dąbrowski i Aleksandra Biernacka-Szymaniak - praktycy od ponad 10 lat na rynku PR i mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benefit-media-communications-na-rynku,8799,artykul.html

W obrębie działań agencji znajdują się m.in.: media relations, doradztwo w komunikacji marketingowej, prowadzenie zewnętrznego biura prasowego, komunikacja kryzysowa, doradztwo w zakresie struktury i treści stron internetowych, ePR, projekty sponsoringowe.

Przez ostatnie 3 lata Dariusz Dąbrowski był Partnerem w agencji Optimum PR pracując głównie dla firm informatycznych, m.in. Pentacomp SA, Aladdin Knowledge Systems, Positive Advisory SA, a także wprowadzając tę ostatnią na rynek NewConnect. Realizował także projekty w zakresie sponsoringu sportowego dla marek: HP, Babolat, Expedus, Lexmark i in.
Dariusz Dąbrowski swoją praktykę na rynku PR rozpoczął w 1998 r. w agencji First PR. Współpracował przede wszystkim z instytucjami z branży finansowej: AIG PTE, Amplico Life, ING, Kredyt Bank oraz IT: Computerland, Microsoft, a także PTC Era, Lafarge Cement, Tele-Fonika i in. W ostatnim etapie pracy dla First PR pełnił funkcję dyrektora odpowiedzialnego za zespół Financial Services.

Aleksandra Biernacka od początku kariery związana była z branżą medyczną. Organizowała międzynarodowe konferencje i targi medyczne, w tym m.in. Expodent, ProFemina, ManExpo. Jako szef PR toruńskiej kliniki medycyny estetycznej realizowała własne projekty wizerunkowe o charakterze edukacyjnym, m.in. cykliczny projekt dla szkół „Ofensywa Młodych” oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym „Bezpieczne słonko”. Współpracowała z firmami: Blau Pharma, Galderma Polska, La Roche Posay, Bioderma, Novo Nordisk, Abbott i Boiron.
W ostatnim roku, jako freelancer stworzyła portal internetowy poświęcony medycynie estetycznej www.estemedia.pl, a także pełniła funkcję rzecznika prasowego w firmie badawczej KB Pretendent (oba projekty kontynuuje w nowej formule biznesowej – jako Partner w BENEFIT MEDIA Communications).

Jeszcze w kwietniu agencja planuje uruchomienie serwisu internetowego.

Siedziba firmy: Warszawa, ul. Złota 61/111, 00-819 Warszawa

Źródło: Benefit Media Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764