logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benefit Media Communications na rynku

  PR 14.04.2009, przeczytano 2261 razy

Na rynku agencji PR pojawia się nowa marka: BENEFIT MEDIA Communications. Agencję utworzyli: Dariusz Dąbrowski i Aleksandra Biernacka-Szymaniak - praktycy od ponad 10 lat na rynku PR i mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benefit-media-communications-na-rynku,8799,artykul.html

W obrębie działań agencji znajdują się m.in.: media relations, doradztwo w komunikacji marketingowej, prowadzenie zewnętrznego biura prasowego, komunikacja kryzysowa, doradztwo w zakresie struktury i treści stron internetowych, ePR, projekty sponsoringowe.

Przez ostatnie 3 lata Dariusz Dąbrowski był Partnerem w agencji Optimum PR pracując głównie dla firm informatycznych, m.in. Pentacomp SA, Aladdin Knowledge Systems, Positive Advisory SA, a także wprowadzając tę ostatnią na rynek NewConnect. Realizował także projekty w zakresie sponsoringu sportowego dla marek: HP, Babolat, Expedus, Lexmark i in.
Dariusz Dąbrowski swoją praktykę na rynku PR rozpoczął w 1998 r. w agencji First PR. Współpracował przede wszystkim z instytucjami z branży finansowej: AIG PTE, Amplico Life, ING, Kredyt Bank oraz IT: Computerland, Microsoft, a także PTC Era, Lafarge Cement, Tele-Fonika i in. W ostatnim etapie pracy dla First PR pełnił funkcję dyrektora odpowiedzialnego za zespół Financial Services.

Aleksandra Biernacka od początku kariery związana była z branżą medyczną. Organizowała międzynarodowe konferencje i targi medyczne, w tym m.in. Expodent, ProFemina, ManExpo. Jako szef PR toruńskiej kliniki medycyny estetycznej realizowała własne projekty wizerunkowe o charakterze edukacyjnym, m.in. cykliczny projekt dla szkół „Ofensywa Młodych” oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym „Bezpieczne słonko”. Współpracowała z firmami: Blau Pharma, Galderma Polska, La Roche Posay, Bioderma, Novo Nordisk, Abbott i Boiron.
W ostatnim roku, jako freelancer stworzyła portal internetowy poświęcony medycynie estetycznej www.estemedia.pl, a także pełniła funkcję rzecznika prasowego w firmie badawczej KB Pretendent (oba projekty kontynuuje w nowej formule biznesowej – jako Partner w BENEFIT MEDIA Communications).

Jeszcze w kwietniu agencja planuje uruchomienie serwisu internetowego.

Siedziba firmy: Warszawa, ul. Złota 61/111, 00-819 Warszawa

Źródło: Benefit Media Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764