logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq: cztery nowe, 20-punktowe ekrany dotykowe

  PR 23.08.2019, przeczytano 831 razy
ilustracjastrzałka

BenQ wprowadził na rynek kolejne cztery interaktywne, wielkoformatowe ekrany LED z rodziny IFP (ang. Interactive Flat Panel) zaprojektowane do zastosowań edukacyjnych i biznesowych – 55 calowy model RM5501K i 75 calowy RM7501K o jasności 350 nitów (cd/m2), 65 calowy model RMP6501K o jasności 450 nitów i 86 calowy RM8601K o jasności 400 nitów. Wszystkie cztery nowe panele mają rozdzielczość 3840x2160 i rozpoznają do 20 punktów jednoczesnego dotyku. Umieszczone z przodu dwa 20W głośniki oraz gniazdo mikrofonowe ułatwiają pracę z aplikacjami multimedialnymi i eliminują konieczność podłączania dodatkowych urządzeń audio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq%3A-cztery-nowe%2C-20-punktowe-ekrany-dotykowe,383684,artykul.html

Bezpieczeństwo - 4 mm hartowanego szkła

Jeśli z ekranu dotykowego korzysta wiele osób, a szczególnie dzieci to trudno przecenić bezpieczeństwo jakie zapewnia pokrywające ekran 4 mm hartowane szkło odporne na zadrapania i stłuczenie (twardość 7H).

InstaQShare

InstaQShare to oprogramowanie umożliwiające bezprzewodową komunikację między monitorami a max 16 tabletami czy smartfonami – przekazywanie obrazów czy filmów w jakości Full HD.

Android dla klas

Dedykowana dla klas, niestandardowa wersja Android OS zapewnia dostęp WPS Office, EZWrite 4.1, Media Player czy przeglądarki internetowej. Pakiet EZWrite 4.1 Lite to zestaw interaktywnych narzędzi do prowadzenia kreatywnych zajęć z uczniami. Przykładowo Cooperation Tools to zestaw narzędzi (stoper, alarmy, tablica wyników) ułatwiający prowadzenie zajęć wymagających rywalizacji indywidualnej i zespołowej – quizów, testów, konkursów czy nawet gier. Ruchomy pasek narzędzi EZWrite 4.1 Lite umożliwia natychmiastowy dostęp m.in. do zrzutu ekranu, pióra i tablicy.

Zakładka BenQ suggest

W zakładce BenQ Suggest nowe monitory mają zainstalowanych kilka aplikacji dla Systemu Android, które zwiększają potencjał monitora, upraszczając aktualizację aplikacji czy pobieranie ich w przyszłości.

Łączenie Wielu Urządzeń Multimedialnych

Obydwa ekrany mają wiele portów, w tym 4 porty USB, port OPS, 4xHDMI 2.0 i wyjście HDMI out, audio line In (3,5 mm) Line Out (Audio Out 3,5 mm), mic (3,5 mm).

Podwójne wyświetlanie przez HDMI

RM8601K udostępnia funkcję podwójnego wyświetlania „loopowanie przez HDMI”, która przez gniazdo HDMI umożliwia wyświetlanie - z jednego źródła - obrazu na kilku ekranach. Sygnał np. z komputera podajemy kablem HDMI do pierwszego monitora, do kolejnego przekazujemy ten sam obraz wykorzystując gniazdo HDMI out pierwszego.

Dbałość o wzrok uczniów i nauczycieli

W trosce o wzrok uczniów i nauczycieli nowe ekrany wyposażono w pakiet rozwiązań Eye-Care wpływający na zmniejszenie zmęczenia wzroku przy długotrwałej pracy. Najważniejsze z nich to nowa technika podświetlania ekranu - Flicker-free –eliminująca efekt migotania przy dowolnie ustawionym poziomie jasności oraz zmniejszony poziom emisji niebieskiej składowej widma – Low Blue Light – co także zmniejsza zmęczenie wzroku. Kolejnym elementem jest antyodblaskowa powłoka ekranu zwiększająca m.in. kontrast obrazu.

Wiele systemów - zero sterowników

Monitory zaprojektowano tak by bez konieczności instalowania sterowników w pełni obsługiwały Plug&Play systemu, z którym się komunikuje i dawał dostęp do wszystkich jego zasobów. Systemy obsługiwane przez panel to: Windows, Mac OS X, Linux i Chrome OS.

Źródło: BenQ

www.benq.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764