logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq: Innowacje w zakresie wyświetlania obrazu na ISE 2018

  PR 10.01.2018, przeczytano 891 razy
ilustracja

BenQ, znany na całym świecie dostawca urządzeń wspomagających cyfrowy styl życia, przedstawi swoje zaawansowane projektory i wielkoformatowe ekrany informacyjno-reklamowe podczas swojego, dziewiątego już z rzędu udziału w targach ISE 2018 (w dniach 6 - 9 lutego 2018 r. w Amsterdamie).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq%3A-innowacje-w-zakresie-wyswietlania-obrazu-na-ise-2018,35069,artykul.html

Pokazany będzie interaktywny płaski panel LCD/LED BenQ IL550. Dzięki wykorzystaniu podczerwieni (IR), produkty z serii IL oferują rozpoznawalność do 20 punktów jednoczesnego dotyku i trwałość przekraczającą 50 000 godzin. Urządzenia są wyposażone w pracujące w chmurze oprogramowanie do zarządzania treścią - BenQ X-Sign, które pomaga użytkownikom tworzyć, planować i wyświetlać treść dla ekranów informacyjno-reklamowych w oparciu o różnorodne, gotowe szablony.  Aplikacja MDA (ang. Multiple Display Administrator) do zarządzania wieloma ekranami pozwala na jednoczesne sterowanie przez sieć lokalną i zapewnia koordynację wyświetlania treści w jednym środowisku LAN.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku biznesowego i edukacyjnego, BenQ przedstawi Google Jamboard, 55-calowy, pracujący w rozdzielczości 4K Ultra High Definition (UHD)  interaktywny ekran (IFP – interactive Flat Panel). Jamboard jest przeznaczony do usprawnienia współpracy w środowisku biznesowym i w szkolnych klasach - szybko, sprawnie i wydajnie, bez skomplikowanej instalacji i szkolenia.

Goście targów ISE zapoznają się również z BenQ PL553, 55 calowym ekranem o jednych z najcieńszych ramkach na świecie. To ekran do tworzenia „ścian wideo”, zoptymalizowany pod kątem najwyższej jakości obrazu i jak najłatwiejszego zarządzania wyświetlania treścią. Dzięki łańcuchowemu łączeniu ekranów (tzw. „daisy chain”) można stworzyć jeden ekran w rozdzielczości 4K z niezwykle wąskimi – 1,8 mm - przerwami między panelami, zapewniając jednorodność wyświetlanego obrazu.

Na ISE 2018 BenQ przedstawi również swój projektor laserowy LU9915 BlueCore. Jest to najjaśniejszy projektor w portfolio BenQ, przeznaczony do zastosowań w dużych i dobrze oświetlonych pomieszczeniach. Ma on jasność 10 000 ANSI lumenów oraz współczynnik kontrastu 100 000:1 co zapewnia niezwykle wyraźny obraz. Laserowe źródło światła BlueCore pozwala na ciągłą eksploatację – przez całą dobę i siedem dni w tygodniu (24/7) oraz instalację pod dowolnym kątem w zakresie 360°. Projektor LU9915 ma możliwość wymiany obiektywu, co zapewnia szeroki wybór możliwości instalacji i skupianie uwagi publiczności w muzeach, miejscach rozrywki i dużych salach konferencyjnych.

Na stoisku 5-U20 BenQ prezentowane będą również następujące produkty:

  • Seria interaktywnych płaskich paneli 4K (IFP) – Nowe panele BenQ RP750K oraz RP860K to idealne dla oświaty i biznesu rozwiązania pracujące w rozdzielczości 4K. Te pionierskie panele są gotowe do pracy zaraz po podłączeniu (plug and play), obsługują wiele platform, funkcję dotyku „multi-touch” z rozpoznawaniem do 20 punktów jednoczesnego dotyku, inteligentną technologię ochrony wzroku oraz rozpoznawanie pisma ręcznego.
  • Projektory z laserowym źródłem światła BlueCore – BenQ LK970, LW890UST oraz LU950 będą prezentowane w celu przedstawienia szczegółowości obrazu 4K UHD i zalet źródeł światła niewymagających konserwacji. Projektory te idealnie nadają się do instalacji w handlu detalicznym, oświacie, biznesie lub muzeach dzięki możliwości przesuwania obiektywu w poziomie i pionie (Lens Shift), dużemu współczynnikowi zoomu, projekcji 360° i możliwości pracy w trybie portretowym.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

Dodatkowe informacje:

Aby umówić się na spotkanie z polskim przedstawicielem BenQ na targach ISE 2018, proszę skontaktować się z Krzysztofem Bulandą mail: Christopher.Bulanda(at)BenQ.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764