logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq: pierwszy na świecie laserowy projektory BlueCore

  PR 15.03.2012, przeczytano 755 razy
ilustracjastrzałka

Poznanie rozwiązania technicznego jest dla użytkowników często kluczem do podjęcia decyzji o wyborze najlepszego dla siebie projektora. Firma BenQ wprowadza na rynek zupełnie nowe rozwiązanie techniczne w modelu LW61ST (WXGA). Nowy model to pierwsze na świecie urządzenie wyposażone w laserowe, bezrtęciowe źródło światła BlueCore, które jest przyjazne dla środowiska ponieważ, po pierwsze w procesie produkcji nie używa się śladowych nawet ilości rtęci, oraz po drugie, jest energooszczędna w eksploatacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq%3A-pierwszy-na-swiecie-laserowy-projektory-bluecore,14985,artykul.html

BlueCore pozwala na zmniejszenie nawet o 90% poboru energii potrzebnej do pracy w porównaniu z tradycyjnymi projektorami opartymi na lampach rtęciowych. Dodatkowo cechy BlueCore pozwalają na:

  • Pracę do 20.000 godzin w trybie Eco
  • Ultra wysoki kontrast 80000:1
  • Natychmiastowe wyłącznie i gotowość do pracy lub włączenie projektora
  • Ręczne ustawienie poziomu jasności
  • Bezrtęciowe źródło światła, które jest przyjazne dla środowiska


Nowy projektor wyposażony jest również w rozwiązanie SmartEco Advanced dostosowujące moc źródła światła i zużycie energii do treści wyświetlanego obrazu. Optymalizacja polega na dostosowaniu jasności źródła światła tak by dawała ona jak najlepszy obraz przy jak najmniejszym zużyciu energii.

Nowe tryby pracy:

  • Tryb SmartEco: automatycznie ustawia optymalny poziom jasności w zależności od źródła sygnału i generuje najlepszy kontrast;
  • Tryb detekcji źródła sygnału: automatycznie obniża jasność projektora do 10% jeżeli w ciągu trzech minut nie nastąpi podłączenie sygnału źródłowego;
  • Tryb Eco Blank: pozwala prowadzącym prezentację na przełączenie projektora w tryb blank w czasie przerwy w prezentacji


Projektor LW61ST BlueCore ma jasność 2.000 ANSI lumenów, rozdzielczość WXGA współczynnik projekcji 0.6/0.49, dwa wbudowane głośniki 10W, wejście mikrofonowe, pobór mocy <0,5W w trybie oczekiwania, bezprzewodowe podłączenie do Apple iPhone/iPad, pracują w trybie LAN z możliwością prezentacji bez komputera – bezpośrednio z pamięci podłączonej do gniazda USB projektora.

Projektor dostępny będzie w Polsce już na początku kwietnia br. sugerowana cena detaliczna 8.259 zł (z VAT). Gwarancja 36 miesięcy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764