logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq AE220: kompakt z efektami

  PR 22.10.2012, przeczytano 789 razy
ilustracjastrzałka

BenQ zaprezentował najnowszy model 16 megapikselowego aparatu cyfrowego AE220, oferujący łatwy tryb wykonywania zdjęć z funkcjami-gadżetami, które dodatkowo urozmaicają wygląd fotografii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-ae220%3A-kompakt-z-efektami,17016,artykul.html

Nowa cyfrówka BenQ została zaprojektowana dla osób, które lubią zabawę z fotografią, doceniają funkcje pozwalające im stworzyć ciekawe artystycznie zdjęcia z dodanymi elementami graficznymi do zabawnego ubarwiania i przekształcania fotografii. Model AE220 oferuje funkcję 4-LOMO, tworzenia stylowych i klimatycznych zdjęć z modnego obecnie w fotografii nurtu lomografii. Funkcja Toy to możliwość fotografowania małych i bardzo małych przedmiotów w efekcie tworzenia profesjonalnych zdjęć miniaturowego świata. Color Accent, pozwala na selektywne wybranie określonych barw, przy zamianie reszty kolorów na odcienie szarości. Dodatkowo, FishEye doda do zdjęć efekt „rybiego oka”.

Najnowszy aparat cyfrowy BenQ – AE220 daje użytkownikom nieograniczoną inwencję twórczą. Już sam wygląd i wykonanie aparatu daje uczucie luksusu.

Do pozostałych cech AE200, które warto wymienić należą – tryb panoramiczny, funkcje: Advanced Smart Scene, HDR, Speedy Burst oraz Self/ Love Portrait., Panorama. BenQ AE220 może rejestrować filmy w rozdzielczości do 720p, wyposażony jest w wyświetlacz LCD o przekątnej 2,7” 230 000 pikseli, szerokokątny obiektyw 26 mm z przysłoną do F3.2(W) - 6.4(T), funkcję zdjęć SuperMacro od 5cm oraz 5-krotny zoom optyczny. Zdjęcia można wykonywać również przy słabym oświetleniu z czułością do ISO6400 ANSI lumenów.

Aparat dostępny jest w kolorze srebrnym.

BenQ AE220 dostępny jest w Polsce w sugerowanej cenie detalicznej 299 zł (z VAT). Gwarancja 2 lata door-to-door.

Źródło: BenQ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764