logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq BH281 – monitor z ekranem 16:3 do pracy Non-Stop 24/7

  PR 27.04.2017, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

BenQ zapowiada wprowadzenie na polski rynek w czerwcu 2017 roku nowego monitora o nietypowych proporcjach ekranu 16:3, przeznaczonego do szeroko rozumianych zastosowań informacyjno-reklamowych. BH281 ma ekran o bardzo dużej jasności 1000 nitów (monitory biurowe mają max. 350 nitów), rozdzielczości 1920x360 i kontraście 1000:1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-bh281-%E2%80%93-monitor-z-ekranem-16%3A3-do-pracy-non-stop-24-7,32285,artykul.html

Non-Stop przez niemal 7 lat

Monitor zaprojektowano do pracy ciągłej, co oznacza, że może pracować bez przerw czyli 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Żywotność podświetlenia LED wynosi 60 000 godzin co pozwala na nieprzerwaną pracę przez całą dobę w ciągu 6,8 lat. Maksymalny pobór mocy monitora to 45W.

X-Sign – zarządzanie treścią

Po podłączeniu playera lub komputera BH281 doskonale współpracuje z oprogramowaniem X-Sign przeznaczonym do tworzenia, edytowania i zarządzania wyświetlanymi na monitorze treściami. Tworząc swój przekaz użytkownik może wybierać z wielu szablonów, grafik, animacji czy materiałów wideo oraz scenariuszy i harmonogramów wyświetlania.

Plug & Play

Gniazdo USB wyposażono w funkcję autoodtwarzania (Plug&Play) co znakomicie ułatwia odtwarzanie treści zapisanych na pendrive czy innym nośniku pamięci USB.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764