logo
WIADOMOŚCI

Benq BL2706HT – 27” monitor z matrycą IPS i minimalną ramką

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 180 razy
ilustracjastrzałka

BenQ wprowadził na polski rynek nowy 27 calowy monitor z serii BL (Business Line) przeznaczonej do codziennej pracy biurowej. Cechą wyróżniającą monitor jest bardzo wąska – 2 mm – metalowa ramka wokół ekranu, podobna do znanych z ekranów przeznaczonych do budowy ścian wizyjnych. Matowa matryca IPS o rozdzielczości 1920x1080 zapewnia znakomitą jakość obrazu oraz kąty widzenia 178°/178°.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-bl2706ht-–-27_-monitor-z-matryca-ips-i-minimalna-ramka,32216,artykul.html

Regulacja położenia ekranu

Położenie ekranu można regulować w dużym zakresie: obracać do pionu (pivot 90°), prawo-lewo (45°), przód-tył (-5°/+20°) oraz góra-dół (140 mm) co zwiększa wygodę wielogodzinnej pracy.

Flicker-Free i Low Blue Light

Niemigoczące podświetlenie ekranu (Flicker-Free) i ciepły obraz (Low Blue Light) czyli zmniejszony udział niebieskiej składowej widma światła podświetlenia zwiększają komfort pracy i zmniejszają zmęczenie wzroku przy długiej pracy. Z menu ekranowego (OSD) można wybrać jeden z czterech zaprogramowanych trybów Niskiej Emisji Niebieskiego światła: Multimedia - zmniejszenie o 30%, Web-surfing - 50% redukcji, Biuro - 60% redukcji, Czytanie - 70%.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 62 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone