logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq DV-S21 - kamera full HD dla filmujących nocą

   18.04.2011, przeczytano 5574 razy
ilustracjastrzałka

Nowa kamera BenQ S21 oferuje rozdzielczość Full HD do 1080p oraz posiadać ma możliwość rejestracji zdjęć i filmów przy bardzo niskim poziomie oświetlenia oraz w zupełnej ciemności (w podczerwieni).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-dv-s21---kamera-full-hd-dla-filmujacych-noca,12393,artykul.html

BenQ S21, oprócz nagrywania wideo Full HD, posiada tryb robienia zdjęć w rozdzielczościach do 16 Mpix. Dzięki zastosowaniu sensora optycznego Aptina o rozdzielczości optycznej 5 Megapikseli, zdjęcia cechować ma bardzo dobra jakość.

Technologia Infrared Night Vision umożliwiać ma robienie zdjęć nawet w całkowitej ciemności (wykorzystując podczerwień), a Motion Detection zapewnia rozpoczęcie rejestrowania filmu w momencie wykrycia ruchu obiektów i zatrzymanie rejestracji gdy ruch ustanie. Z kolei Face Detection, to znana z aparatów cyfrowych BenQ funkcja, pozwalająca śledzić mimikę twarzy fotografowanych osób.

Za podgląd odpowiada 3-calowy, dotykowy wyświetlacz LCD (230 kpix) o jasności 300cd/m2. Użytkownicy mogą również podłączyć kamerę za pośrednictwem portu HDMI bezpośrednio do odbiornika TV lub monitora.

Projektanci wyposażyli również kamerę w takie elementy, jak podwójne gniazdo na karty pamięci SD (maksymalnie 2x32 GB SDHC), dzięki czemu nie potrzeba przerywać filmowania w momencie zapełnienia pojemności jednej karty, a także zasilanie przy pomocy standardowych baterii typu AA (popularne "paluszki"). Kamera ma wbudowane 9,9 MB pamięci wewnętrznej.

Kamera dostępna będzie w Polsce w maju br., w sugerowanej cenie detalicznej ok. 440 zł. Gwarancja obejmuje 24 miesiące w trybie door-to-door.

Źródło: BenQ

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764