logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BenQ EH600 i EW600 – bezprzewodowe projektory biznesowe z Androidem

  PR 31.08.2020, przeczytano 697 razy
ilustracjastrzałka

BenQ EH600 i WH600 to dwa najnowsze inteligentne projektory biznesowe z wbudowanym systemem Android, umożliwiające bezprzewodową prezentację z urządzeń mobilnych – zaprojektowane jako proste w obsłudze, mobilne centrum wideokonferencyjne. Zamiast tradycyjnego pilota, do sterowania projektorami można użyć smartfona z zainstalowaną aplikacją BenQ Smart Control. Prezentacje można prowadzić również bez podłączania komputera, korzystając bezpośrednio z materiałów zapisanych na nośniku USB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-eh600-i-ew600-%E2%80%93-bezprzewodowe-projektory-biznesowe-z-androidem,388262,artykul.html

Firma BenQ wprowadziła na polski rynek pierwsze dwa modele bezprzewodowych inteligentnych projektorów biznesowych z wbudowanym systemem Androidem – EH600 i EW600. Projektory zaprojektowano z myślą o umożliwieniu szybkiej i prostej organizacji mobilnych wideokonferencji – bez potrzeby używania laptopa czy innego komputera – dzięki bezprzewodowej transmisji ze smartfonów i tabletów. Wystarczy podłączyć do projektora kamerę internetową i rozpocząć wideokonferencję.

Obydwa modele różnią praktycznie tylko jasnością i rozdzielczością. EH600 ma rozdzielczość Full HD (1920x1080) i jasność 3500 ANSI lumenów, a EW – rozdzielczość WXGA (1200x800) i 3600 ANSI lumenów.

Smartfon zamiast pilota

Zainstalowana na smartfonie aplikacja BenQ Smart Control pozwala na przejęcie całkowitej kontroli nad projektorem i sterowanie nim zamiast tradycyjnym pilotem.

Prezentacje bez komputera

Wbudowany czytnik USB obsługuje wiele formatów plików m.in. JPEG, PDF, Microsoft Word, Excel, PowerPoint umożliwiają prowadzenie prezentacji bez komputera, bezpośrednio z nośnika USB.

Bezprzewodowe przesyłanie treści

Wbudowany moduł Wi-Fi 2,4 i 5 GHz umożliwia bezprzewodową transmisję treści z urządzeń mobilnych – smartfonów, tabletów, notebooków, itp.

Źródło: Benq

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764