logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq EW2770QZ – pierwszy monitor z funkcją Brightness Intellgence Plus

  PR 26.05.2017, przeczytano 792 razy
ilustracjastrzałka

BenQ wprowadził na polski rynek 27 calowy monitor z serii EW przeznaczonej do pracy i wideo rozrywki – model QHD BenQ EW2770ZQZ. Monitor wyposażono w matrycę IPS o wysokim kontraście (3000:1) i rozdzielczości QHD (2560x1440) i jasności 350 nitów. BenQ EW3270ZL to pierwszy monitor z nowymi rozwiązaniem BenQ Brightness Inteligence Plus (B.I.+) oraz znanymi już Smart Focus, Flicker-free i Low Blue Light. Nowością jest również bardzo cienka ramka wokół ekranu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-ew2770qz-%E2%80%93-pierwszy-monitor-z-funkcja-brightness-intellgence-plus,32621,artykul.html

B.I. + czyli inteligentna kontrola jasność i temperatury obrazu

Zastosowane po raz pierwszy rozwiązanie Brightness Intelligence Technology Plus (B.I. +Tech) to inteligentne, automatyczne dostosowywanie jasności i temperatury barwowej wyświetlanego obrazu do jasności i temperatury barwowe otaczającego oświetlenia. Jasność obrazu dostosowywana jest także do analizowanej na bieżąco, wyświetlanej treści. Oznacza to, że doskonale widoczne są szczegóły zarówno w najciemniejszych jak i najjaśniejszych partiach nawet szybko zmieniających się obrazów. Funkcja znakomicie poprawia komfort oglądania filmów i innych materiałów wideo. Działanie funkcji można oczywiście wyłączyć.

Przykład działania na filmie:



Adjust by duration czyli zmieniaj w miarę upływu czasu

Adjust by duration to nowa funkcja automatycznie zmieniająca (zmniejszająca) temperaturę barwową obrazu w miarę upływu czasu jaki spędzamy przed monitorem. Im dłużej pracujemy tym cieplejszy staje się obraz monitora.

Wierność barw i Smart Focus

Monitor zapewnia 8-bitową obsługę kolorów, 100% zgodność kolorów z paletą sRGB i Rec. 709 co m.in. gwarantuje, że oglądane filmy widzimy w takich barwach jak stworzył je operator i reżyser. Funkcja Smart Focus pozwala zdefiniować (wskazać) fragment obrazu na którym koncentrujemy uwagę, pozostała część ekranu zostanie przyciemniona.

Low Blue Light i Flicker-Free

W trosce o jak najmniejsze męczenie wzroku w monitorze zastosowano niemigoczące podświetlenie ekranu LED (Flicker-Free) i oraz ulepszoną technologię ocieplenia obrazu (Low Blue Light Plus). Nowe rozwiązanie polega na usunięciu z widma światła podświetlającego ekran najbardziej szkodliwej dla oczu niebiesko-fioletowej (420-455nm) składowej widma przy jednoczesnym pozostawieniu nieszkodliwej składowej niebiesko-turkusowej (455-480nm). Rozwiązanie to nie zaburza kolorystyki oglądanego obrazu a znacznie zmniejsza zmęczenie oczu.

  • Parametry techniczne BenQ EW2710QZ - TUTAJ

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VML z obsługą marki Tic Tac na Instagramie
Tic Tac odświeża komunikację na Instagramie, celując w młode pokolenie. 
VerdeAgency agencją strategiczno-kreatywną marki Sokołów
VerdeAgency rozpoczęła współpracę z marką Sokołów. Agencja odpowiedzialna będzie m.in. za opracowanie nowego pozycjonowania marki, strategii komunikacji i platformy kreatywnej. Prace te zbiegły się z odświeżeniem logo marki oraz designu opakowań, które wprowadzają spójny i nowoczesny wizerunek marki Sokołów.
Polski e-commerce: 2004 vs 2024
Black Friday to „święto” konsumentów, które na dobre rozgościło się już na polskim rynku. Z tej okazji postanowiliśmy przyjrzeć się oglądalności serwisów zakupowych online na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Okazuje się, że choć e-commerce rozwinął się niezwykle dynamicznie, zarówno jeśli chodzi o liczbę użytkowników, serwisów czy długość spędzanego na...
Rynek reklamy w mediach – październik 2024
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal za październik 2024.
Biedronka sponsorem podcastu Joanny Okuniewskiej
Sieć Biedronka, właściciel marki własnej Femina, lidera produktów higienicznych, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska. Pierwszy z nich miał premierę 24.11, drugi ukaże się 22.12. Obydwa odcinki dotyczą ważnego i jednocześnie trudnego czasu kobiecej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764