logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq EW2770QZ – pierwszy monitor z funkcją Brightness Intellgence Plus

  PR 26.05.2017, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

BenQ wprowadził na polski rynek 27 calowy monitor z serii EW przeznaczonej do pracy i wideo rozrywki – model QHD BenQ EW2770ZQZ. Monitor wyposażono w matrycę IPS o wysokim kontraście (3000:1) i rozdzielczości QHD (2560x1440) i jasności 350 nitów. BenQ EW3270ZL to pierwszy monitor z nowymi rozwiązaniem BenQ Brightness Inteligence Plus (B.I.+) oraz znanymi już Smart Focus, Flicker-free i Low Blue Light. Nowością jest również bardzo cienka ramka wokół ekranu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-ew2770qz-%E2%80%93-pierwszy-monitor-z-funkcja-brightness-intellgence-plus,32621,artykul.html

B.I. + czyli inteligentna kontrola jasność i temperatury obrazu

Zastosowane po raz pierwszy rozwiązanie Brightness Intelligence Technology Plus (B.I. +Tech) to inteligentne, automatyczne dostosowywanie jasności i temperatury barwowej wyświetlanego obrazu do jasności i temperatury barwowe otaczającego oświetlenia. Jasność obrazu dostosowywana jest także do analizowanej na bieżąco, wyświetlanej treści. Oznacza to, że doskonale widoczne są szczegóły zarówno w najciemniejszych jak i najjaśniejszych partiach nawet szybko zmieniających się obrazów. Funkcja znakomicie poprawia komfort oglądania filmów i innych materiałów wideo. Działanie funkcji można oczywiście wyłączyć.

Przykład działania na filmie:



Adjust by duration czyli zmieniaj w miarę upływu czasu

Adjust by duration to nowa funkcja automatycznie zmieniająca (zmniejszająca) temperaturę barwową obrazu w miarę upływu czasu jaki spędzamy przed monitorem. Im dłużej pracujemy tym cieplejszy staje się obraz monitora.

Wierność barw i Smart Focus

Monitor zapewnia 8-bitową obsługę kolorów, 100% zgodność kolorów z paletą sRGB i Rec. 709 co m.in. gwarantuje, że oglądane filmy widzimy w takich barwach jak stworzył je operator i reżyser. Funkcja Smart Focus pozwala zdefiniować (wskazać) fragment obrazu na którym koncentrujemy uwagę, pozostała część ekranu zostanie przyciemniona.

Low Blue Light i Flicker-Free

W trosce o jak najmniejsze męczenie wzroku w monitorze zastosowano niemigoczące podświetlenie ekranu LED (Flicker-Free) i oraz ulepszoną technologię ocieplenia obrazu (Low Blue Light Plus). Nowe rozwiązanie polega na usunięciu z widma światła podświetlającego ekran najbardziej szkodliwej dla oczu niebiesko-fioletowej (420-455nm) składowej widma przy jednoczesnym pozostawieniu nieszkodliwej składowej niebiesko-turkusowej (455-480nm). Rozwiązanie to nie zaburza kolorystyki oglądanego obrazu a znacznie zmniejsza zmęczenie oczu.

  • Parametry techniczne BenQ EW2710QZ - TUTAJ

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764