logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BenQ EW277HDR: monitor z HDR i Eye-Care

  PR 21.09.2017, przeczytano 952 razy
ilustracjastrzałka

BenQ wprowadził na polski rynek monitor EW277HDR o rozszerzonej palecie kolorów - HDR (High Dynamic Range) zgodnie ze specyfikacją HDR10 - zapewniającą 100% zgodność z kinowym standardem Rec. 709 i 93% zgodność z dużo szerszym standardem DCI-P3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-ew277hdr%3A-monitor-z-hdr-i-eye-care,33797,artykul.html

Monitor ma 27 calową matrycę VA Full HD (1920x1080) z czasem reakcji 4 ms GTG, wysokim – trzykrotnie większym niż w typowych monitorach -  kontraście 3000:1 i jasności 300 nitów (cd/m2). Zastosowane w BenQ EW277HDR rozwiązania sprawiają, że doskonale sprawdzi się on w wielogodzinnej pracy ze wszystkimi rodzajami aplikacji biurowych, w pracy i rozrywce wideo oraz w grach. Gwarantują one nie tylko wysoką jakość obrazu ale i komfort pracy niwelując czynniki powodujące zmęczenie wzroku.

B.I. Plus czyli inteligentna kontrola jasność i temperatury obrazu

Brightness Intelligence Technology Plus (B.I. +Tech) to inteligentne, automatyczne dostosowywanie jasności i temperatury barwowej wyświetlanego obrazu do jasności i temperatury barwowej otoczenia. Jasność obrazu dostosowywana jest także do analizowanej na bieżąco, wyświetlanej treści. Oznacza to, że doskonale widoczne są szczegóły zarówno w najciemniejszych jak i najjaśniejszych partiach nawet szybko zmieniających się obrazów. Funkcja znakomicie poprawia komfort oglądania filmów i innych materiałów wideo. Działanie funkcji można oczywiście wyłączyć. Przykład działania na filmie:

HDR10 i Smart Focus

Monitor zapewnia 8-bitową obsługę kolorów i obsługuje standard HDR10 (High Dynamic Range) czyli poszerzoną paletę barw co w praktyce zapewnia 100% zgodność z paletą Rec. 709 i 93% zgodność z paletą DCI-P3. Gwarantuje, że oglądane filmy widzimy w takich barwach jak stworzył je operator i reżyser. Włączenie funkcji HDR (klawisz na froncie monitora) sprawia, że nawet obrazy nie rejestrowane w HDR wyglądają znacznie lepiej. Funkcja Smart Focus pozwala zdefiniować (wskazać) fragment obrazu na którym koncentrujemy uwagę, pozostała część ekranu zostanie przyciemniona.

Low Blue Light i Flicker-Free

W trosce o jak najmniejsze męczenie wzroku w monitorze zastosowano niemigoczące podświetlenie ekranu LED (Flicker-Free) oraz ulepszoną technologię ocieplenia obrazu (Low Blue Light). Polega ona na usunięciu z widma światła podświetlającego ekran najbardziej szkodliwej dla oczu niebiesko-fioletowej składowej widma. Rozwiązanie to nie zaburza kolorystyki oglądanego obrazu a znacznie zmniejsza zmęczenie oczu.

Dystrybutorami monitora EW277HDR są:

  • AB S.A.
  • ABC Data S.A.
  • Action S.A.
  • ED System Polska Sp. z o.o.
  • NTT System S.A.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764