logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq EW3270U – monitor 4K HDR z matrycą VA i gniazdem USB-C

  PR 23.04.2018, przeczytano 657 razy
ilustracjastrzałka

Benq wprowadził na polski rynek nowy monitor EW3270U zaprojektowany z myślą o zapewnieniu najwyższej jakości obrazu w domowej rozrywce, w tym w grach m.in. dzięki funkcji AMD FreeSync. Monitor wyposażono w 31,5 calową matrycę VA o rozdzielczości 4K (3840 x2160) z czasem reakcji 4ms GtG, rzeczywistym kontraście 3000:1 i jasności 300 nitów (cd/m2). Zastosowane w monitorze rozwiązania pakietu Eye-Care sprawiają, że doskonale sprawdzi się on w wielogodzinnej pracy, rozrywce wideo oraz w grach. Gwarantują one nie tylko wysoką jakość obrazu ale i komfort pracy niwelując czynniki powodujące zmęczenie wzroku. Gniazdo najnowszego standardu USB-C i dostarczany w komplecie kabel umożliwiają wygodne podłączenie źródeł sygnału wideo i audio jednym kablem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-ew3270u-%E2%80%93-monitor-4k-hdr-z-matryca-va-i-gniazdem-usb-c,36269,artykul.html

B.I. Plus czyli inteligentna kontrola jasność i temperatury obrazu

Brightness Intelligence Technology Plus (B.I. + Tech) to inteligentne, automatyczne dostosowywanie jasności i temperatury barwowej wyświetlanego obrazu do jasności i temperatury barwowej zmieniającego się oświetlenia otoczenia. Jasność obrazu dostosowywana jest także do, analizowanej na bieżąco, wyświetlanej treści. Oznacza to, że doskonale widoczne są szczegóły zarówno w najciemniejszych jak i najjaśniejszych partiach nawet szybko zmieniających się obrazów. Funkcja znakomicie poprawia komfort oglądania filmów i innych materiałów wideo. Działanie funkcji można oczywiście wyłączyć.

HDR10 i Smart Focus

Monitor zapewnia 10-bitową obsługę kolorów, ma 72% zgodność z paletą NTSC i prawidłowo obsługuje materiały przygotowane w standardzie HDR10. Włączenie funkcji HDR (klawisz na przedniej ramce ekranu) sprawia, że nawet obrazy nie rejestrowane w standardzie HDR wyglądają znacznie lepiej – dostępne są 4 tryby pracy funkcji HDR + B.I.+.

Funkcja Smart Focus pozwala zdefiniować (wskazać) fragment obrazu na którym koncentrujemy uwagę, pozostała część ekranu zostanie przyciemniona.     

Low Blue Light i Flicker-Free

W trosce o jak najmniejsze męczenie wzroku w monitorze zastosowano niemigoczące podświetlenie ekranu LED (Flicker-Free) oraz ulepszoną technologię ocieplenia obrazu (Low Blue Light). Polega ona na usunięciu z widma światła podświetlającego ekran najbardziej szkodliwej dla oczu niebiesko-fioletowej składowej widma. Rozwiązanie to nie zaburza kolorystyki oglądanego obrazu a znacznie zmniejsza zmęczenie oczu.

Dystrybutorami monitora EL2870U są:

AB S.A., ABC Data S.A., Action S.A., ED System Polska Sp. z o.o., NTT System S.A.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764