logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BenQ MH741: Projektor Full HD z korekcją geometrii narożników obrazu

  PR 18.12.2015, przeczytano 1661 razy
ilustracjastrzałka

BenQ wprowadził na polski rynek nowy projektor biznesowy model MX741. Rozdzielczości Full HD i wysoka jasność - 4000 ANSI lumenów oraz kontrast 10 000:1 czyni z projektora uniwersalne narzędzie biznesowe, pozwalające uzyskać wierne i dobrze nasycone kolory nawet w jasno oświetlonych pomieszczeniach. Projektor wyposażono w obiektyw z 1,3 krotnym zoomem co umożliwia uzyskanie obrazu o przekątnej 254 cm (79 cali) z odległości 2 m od ekranu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-mh741%3A-projektor-full-hd-z-korekcja-geometrii-naroznikow-obrazu,26904,artykul.html

Auto Keystone 2D - precyzyjna korekcja geometrii obrazu

Przed rozpoczęciem prezentacji w nowym miejscu, szczególnie gdy projektora nie można ustawić centralnie i prostopadle do ekranu, najwięcej czasu zajmuje korekta geometrii obrazu. W BenQ MX741 udostępniono funkcję Auto Keystone 2D. Dokonuje ona automatycznej korekcji geometrii obrazu w pionie, oraz pozwala na ręczną korektę w poziomie oraz precyzyjną, indywidualną korekcję geometrii w każdym z narożników obrazu oddzielnie.

QCast WiFi i NFC

Dodatkowy, opcjonalny moduł BenQ QCast WiFi dongle (sugerowana cena detaliczna 300 zł) w połączeniu z zaimplementowaną technologią zbliżeniowej komunikacji NFC (Near Field Communication) i bezpłatnymi aplikacjami BenQ tapNshow, QCast, QPresenter dla iOS i Android znakomicie upraszczają bezprzewodowe połączenie i prowadzenie prezentacji bezpośrednio ze smartfona czy tabletu.

MHL i 3D

Projektor ma zaimplementowana łączność standardu MHL (Mobile High-Definition Link), która pozwala na bezpośrednie podłączenie (kablem) do projektora urządzenia – smartfonu czy tabletu - z systemem Android i wyświetlanie z niego zdjęć, filmów czy innych treści.

MX741 może wyświetlać trójwymiarowe treści w różnych formatach Do ich oglądania trzeba dokupić tzw. aktywne okulary.

Oszczędzanie energii i ekologia

W MH741 zastosowano rozwiązanie BenQ SmartEco - polegające na analizie wyświetlanego obrazu i bieżącej optymalizacji mocy lampy tak by uzyskać jak najlepszy obraz przy jak najmniejszym poborze prądu. Pozwala to nie tylko oszczędzać energię ale i wydłuża żywotność lampy do 4500 godzin pracy.

Dodatkowe oszczędności energii pozwalają uzyskać tryby pracy Eco Blank Mode (szybkie wygaszanie ekranu by skupić uwagę audytorium na prowadzącym), No Source Detected Mode (projektor automatycznie przechodzi w tryb Eco Blank Mode jeśli przez trzy minuty nie wykrywa sygnału), Standby Mode (zużycie energii poniżej 0,5 W).

Parametry BenQ MH741: http://benq.pl/product/projector/MH741/specifications

Źródło: BenQ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764