logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq na ISE 2016: Laserowe projektory instalacyjne i Digital signage

  PR 08.02.2016, przeczytano 604 razy
ilustracjastrzałka
BenQ LU9715

Tegoroczne targi ISE 2016 (Integrated Systems Europe) w Amsterdamie to okazja do zobaczenia nowych urządzeń firmy BenQ i jej doświadczenia w tworzeniu rozwiązań z dziedziny szeroko pojętej informacji i reklamy wizualnej (Digital Signage), projekcji laserowej, inteligentnych ekranów wyświetlających treści z pamięci USB i zarządzanych zdalnie za pomocą własnych aplikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-na-ise-2016%3A-laserowe-projektory-instalacyjne-i-digital-signage-,27400,artykul.html

BenQ pokaże również projektory do kina domowego zgodne z kinematograficznym standardem Rec. 709, 5 GHz bezprzewodowe rozwiązania prezentacyjne plug-and-play Full HD oraz projektor 4K (UHD) przeznaczony dla najbardziej wymagających miłośników kina - wideofilów. 

W klubowych pomieszczeniach BenQ na ISE 2016 zobaczyć będzie można m. in. :

  • Panoramiczną 360° projekcję zrealizowaną za pomocą projektorów LU9715 i LU9235 z laserowym źródłem światła. Oferują one 20 tys. godzin pracy, możliwość instalacji i pracy pod praktycznie dowolnym kątem. Wymienne obiektywy, gniazda 3G-SDI i HDBaseT oraz funkcje Edge Blending i Wrapping znakomicie ułatwiają instalację i prowadzenie najwyższej jakości projekcji.
  • Wpadającą w oko projekcję na niepłaskich powierzchniach zrealizowaną za pomocą „zmotoryzowanego” projektora BenQ PX9710 – XGA o jasności 7700 ANSI lumenów z siedmioma wymiennymi obiektywami, dwoma wymiennymi kołami kolorów oraz złączem HDBaseT umożliwiającym transmisję sygnału do projektora z wielu źródeł (PC, konsole do gier, kamery, notebooki, odtwarzacze DB i DVD) za pomocą sieciowego kabla CAT5 na odległość do 100m, bez utraty jakości. „Zmotoryzowane” zdalne sterowanie ostrością, zoomem i przesuwanie osi obiektywu (Lens Shift) umożliwia wygodne wykorzystanie projektora w różnych środowiskach, w pomieszczeniach i na różnych imprezach.
  • Oprogramowanie do edycji, zarządzania oraz wyświetlania obrazów i treści informacyjno-reklamowych (Digital signage). X-Sign to własna platforma programowa BenQ umożliwiająca bardzo łatwą, dotykową edycję i wyświetlanie zawartości informacyjno-reklamowej. W połączeniu z BenQ ST550K – 55 calowym ekranem 4K – wyposażonym w funkcję plug-and-play USB display, X-Sign pozwala zbudować doskonałe, jakościowo i funkcjonalnie, rozwiązanie informacyjno-reklamowe dla handlu i rozrywki.
  • Bezprzewodowy system Plug-and-Play do transmisji Ful HD na spotkaniach i konferencjach. Szybkie i proste podłączenie - bez instalacji żadnych sterowników – i naciśnięcie jednego klawisza, to wszystko by rozpocząć bezprzewodową (5GHz 802.11ac), płynną prezentację Full HD np. z własnego notebooka na wielkim ekranie w Sali konferencyjnej czy wykładowej.


Na stoisku BenQ na ISE 2016 zobaczyć będzie można również szeroką gamę wyświetlaczy wielkoformatowych m.in. do budowy ścian Wideo (z bardzo wąską ramką), wielodotykowych ekranów najwyższej rozdzielczości do różnych zastosowań.

Źródło: BenQ

www.BenQ.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764