logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq na targach ISE 2019

  PR 21.01.2019, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

Projektory laserowe, wielkoformatowe ekrany interaktywne, ekrany bar-type („długie i wąskie”) oraz oprogramowanie do tworzenia inteligentnych rozwiązań informacyjno - reklamowych,  a także InstaShow WDC20 – bezprzewodowe rozwiązanie prezentacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-na-targach-ise-2019,380883,artykul.html

BenQ, dostawca rozwiązań do wyświetlania obrazów, na tegorocznych targach ISE 2019 (w dniach 5 – 8 lutego 2019 r. w Amsterdamie) przedstawi swoje najnowsze zaawansowane oprogramowanie i sprzęt dla branży AV (Audio Video). Prezentowane będą wszystkie najnowsze projektory laserowe, interaktywne ekrany IFP (Interactive Flat Panel), inteligentne rozwiązania informacyjno-reklamowe (smart signage solution) oraz InstaShow WDC20, niewymagające oprogramowania urządzenie do bezprzewodowego łączenia urządzeń mobilnych z dowolnymi projektorami i ekranami.

Na stoisku 1-N10 BenQ będzie można zobaczyć m.in.:

  • Premierowy pokaz InstaShow WDC20 – unikalne rozwiązanie prezentacyjne do natychmiastowego, bezprzewodowego łączenia urządzeń mobilnych (notebooki, smartfony, tablety) z dowolnymi projektorami i ekranami np. w sali konferencyjnej czy audytorium. Funkcja split-screen umożliwia jednoczesne wyświetlanie na jednym ekranie obrazów z czterech różnych źródeł
  • Rodzinę projektorów z laserowym źródłem światła BlueCore, zaprojektowanych do różnych zastosowań w edukacji, różnej wielkości salach konferencyjnych, widowiskowych i muzeach – m.in. modele BenQ LW890ST, LW720 oraz LU9235
  • Inteligentne rozwiązania informacyjno-reklamowe (Smart Signage) i ekrany bar–type (1920x590 pixeli) – wbudowane oprogramowanie w połączeniu z BenQ X-sign CMS (Content Management System), pozwalają na tworzenie i zarządzanie treściami informacyjno-reklamowymi dla różnej wielkości firm. Rozwiązania te mogą pracować w lokalnej sieci i w chmurze.
  • Interaktywne płaskie panele 4K (IFP) – nowe wielkoformatowe panele pracujące w rozdzielczości 4K UHD, przeznaczone do tworzenia interaktywnych środowisk pracy zespołowej. Są one gotowe do pracy zaraz po podłączeniu (plug and play), obsługują funkcję dotyku „multi-touch” z rozpoznawaniem do 20 punktów jednoczesnego dotyku, wyposażone są w inteligentną technologię ochrony wzroku. Oprogramowanie EZWrite 5.0 i możliwość zarządzania kontami użytkowników (Account Management) pozwala na efektywne wykorzystanie w różnych dziedzinach np. edukacji czy projektowania zespołowego.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
Z dniem 1 sierpnia 2019 r. agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do firmy TBM Sp. z o.o.   
Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole...
Epson Surecolor S Series – system prowadzenia materiałów AD-ATC
Drukarki marki EPSON z serii SureColor S to precyzyjne i wydajne urządzenia, które doskonale sprawdzają się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych. EPSON, projektując serię SureColor S, za priorytetowe uznał zastosowane rozwiązań umożliwiających operatorowi minimalną potrzebę ingerencji w proces druku, przy zachowaniu optymalnej stabilności urządzenia....
Unique One promuje wspólną akcję Nestle i portalu Answear
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki NESCAFÉ (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764