logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq na targach ISE 2019

  PR 21.01.2019, przeczytano 650 razy
ilustracjastrzałka

Projektory laserowe, wielkoformatowe ekrany interaktywne, ekrany bar-type („długie i wąskie”) oraz oprogramowanie do tworzenia inteligentnych rozwiązań informacyjno - reklamowych,  a także InstaShow WDC20 – bezprzewodowe rozwiązanie prezentacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-na-targach-ise-2019,380883,artykul.html

BenQ, dostawca rozwiązań do wyświetlania obrazów, na tegorocznych targach ISE 2019 (w dniach 5 – 8 lutego 2019 r. w Amsterdamie) przedstawi swoje najnowsze zaawansowane oprogramowanie i sprzęt dla branży AV (Audio Video). Prezentowane będą wszystkie najnowsze projektory laserowe, interaktywne ekrany IFP (Interactive Flat Panel), inteligentne rozwiązania informacyjno-reklamowe (smart signage solution) oraz InstaShow WDC20, niewymagające oprogramowania urządzenie do bezprzewodowego łączenia urządzeń mobilnych z dowolnymi projektorami i ekranami.

Na stoisku 1-N10 BenQ będzie można zobaczyć m.in.:

  • Premierowy pokaz InstaShow WDC20 – unikalne rozwiązanie prezentacyjne do natychmiastowego, bezprzewodowego łączenia urządzeń mobilnych (notebooki, smartfony, tablety) z dowolnymi projektorami i ekranami np. w sali konferencyjnej czy audytorium. Funkcja split-screen umożliwia jednoczesne wyświetlanie na jednym ekranie obrazów z czterech różnych źródeł
  • Rodzinę projektorów z laserowym źródłem światła BlueCore, zaprojektowanych do różnych zastosowań w edukacji, różnej wielkości salach konferencyjnych, widowiskowych i muzeach – m.in. modele BenQ LW890ST, LW720 oraz LU9235
  • Inteligentne rozwiązania informacyjno-reklamowe (Smart Signage) i ekrany bar–type (1920x590 pixeli) – wbudowane oprogramowanie w połączeniu z BenQ X-sign CMS (Content Management System), pozwalają na tworzenie i zarządzanie treściami informacyjno-reklamowymi dla różnej wielkości firm. Rozwiązania te mogą pracować w lokalnej sieci i w chmurze.
  • Interaktywne płaskie panele 4K (IFP) – nowe wielkoformatowe panele pracujące w rozdzielczości 4K UHD, przeznaczone do tworzenia interaktywnych środowisk pracy zespołowej. Są one gotowe do pracy zaraz po podłączeniu (plug and play), obsługują funkcję dotyku „multi-touch” z rozpoznawaniem do 20 punktów jednoczesnego dotyku, wyposażone są w inteligentną technologię ochrony wzroku. Oprogramowanie EZWrite 5.0 i możliwość zarządzania kontami użytkowników (Account Management) pozwala na efektywne wykorzystanie w różnych dziedzinach np. edukacji czy projektowania zespołowego.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764