logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq na targach ISE 2019

  PR 21.01.2019, przeczytano 239 razy
ilustracjastrzałka

Projektory laserowe, wielkoformatowe ekrany interaktywne, ekrany bar-type („długie i wąskie”) oraz oprogramowanie do tworzenia inteligentnych rozwiązań informacyjno - reklamowych,  a także InstaShow WDC20 – bezprzewodowe rozwiązanie prezentacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-na-targach-ise-2019,380883,artykul.html

BenQ, dostawca rozwiązań do wyświetlania obrazów, na tegorocznych targach ISE 2019 (w dniach 5 – 8 lutego 2019 r. w Amsterdamie) przedstawi swoje najnowsze zaawansowane oprogramowanie i sprzęt dla branży AV (Audio Video). Prezentowane będą wszystkie najnowsze projektory laserowe, interaktywne ekrany IFP (Interactive Flat Panel), inteligentne rozwiązania informacyjno-reklamowe (smart signage solution) oraz InstaShow WDC20, niewymagające oprogramowania urządzenie do bezprzewodowego łączenia urządzeń mobilnych z dowolnymi projektorami i ekranami.

Na stoisku 1-N10 BenQ będzie można zobaczyć m.in.:

  • Premierowy pokaz InstaShow WDC20 – unikalne rozwiązanie prezentacyjne do natychmiastowego, bezprzewodowego łączenia urządzeń mobilnych (notebooki, smartfony, tablety) z dowolnymi projektorami i ekranami np. w sali konferencyjnej czy audytorium. Funkcja split-screen umożliwia jednoczesne wyświetlanie na jednym ekranie obrazów z czterech różnych źródeł
  • Rodzinę projektorów z laserowym źródłem światła BlueCore, zaprojektowanych do różnych zastosowań w edukacji, różnej wielkości salach konferencyjnych, widowiskowych i muzeach – m.in. modele BenQ LW890ST, LW720 oraz LU9235
  • Inteligentne rozwiązania informacyjno-reklamowe (Smart Signage) i ekrany bar–type (1920x590 pixeli) – wbudowane oprogramowanie w połączeniu z BenQ X-sign CMS (Content Management System), pozwalają na tworzenie i zarządzanie treściami informacyjno-reklamowymi dla różnej wielkości firm. Rozwiązania te mogą pracować w lokalnej sieci i w chmurze.
  • Interaktywne płaskie panele 4K (IFP) – nowe wielkoformatowe panele pracujące w rozdzielczości 4K UHD, przeznaczone do tworzenia interaktywnych środowisk pracy zespołowej. Są one gotowe do pracy zaraz po podłączeniu (plug and play), obsługują funkcję dotyku „multi-touch” z rozpoznawaniem do 20 punktów jednoczesnego dotyku, wyposażone są w inteligentną technologię ochrony wzroku. Oprogramowanie EZWrite 5.0 i możliwość zarządzania kontami użytkowników (Account Management) pozwala na efektywne wykorzystanie w różnych dziedzinach np. edukacji czy projektowania zespołowego.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart podsumowuje targi Remadays 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy...
Będzie nowe oprogramowanie do aparatów Nikon Z 7 i Nikon Z 6
Firma Nikon ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym oprogramowaniem do swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6. Oprogramowanie da dostęp do nowych funkcji, np. AF z detekcją oka, oraz doda obsługę sygnałów wyjściowych RAW i kart pamięci CFexpress. Ponadto udoskonali funkcje AF/AE obu aparatów.
Badanie: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands 2019. W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. 82% marek mogłoby po prostu zniknąć z polskiego rynku i nikt by się nie zmartwił. To bardzo duży, bo blisko 10% wzrost w stosunku do danych z poprzedniej fali. Marki Meaningful...
„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów...
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”
W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764