logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq numerem jeden w sprzedaży projektorów 4K i Full HD w Europie

  PR 17.05.2022, przeczytano 250 razy
ilustracja

BenQ według kwartalnych raportów Futuresource Consulting, osiągnął wiodącą pozycję jako dostawca projektorów 4K i Full HD w Europie. Pod względem wielkości sprzedaży w Europie BenQ uzyskał udziały rynkowe na poziomie 23,42% dla 4K i 24,5% dla Full HD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-numerem-jeden-w-sprzedazy-projektorow-4k-i-full-hd-w-europie,395890,artykul.html

- Pandemia i walka z covid-19 zmieniają się na całym świecie, podobnie zmieniają się zakupy i wykorzystanie urządzeń domowej rozrywki wizualnej - powiedział Steve Chu, Prezes BenQ Europe. - Coraz więcej osób wykorzystuje urządzenia domowej rozrywki do śledzenia wydarzeń sportowych, oglądania filmów i grania w gry. Dlatego wzrosły wymagania i zapotrzebowanie na wyższą jakość obrazu, wierność kolorów i elastyczność w różnych konfiguracjach.

Wśród projektorów 4K, BenQ prezentuje urządzenia przeznaczone do kina domowego, rozrywki domowej, gier czy Laser TV oraz projektory Smart z Android TV. Wszystkie wspomniane serie oferują True 4K z 8,3 mln odrębnych pikseli.

Projektory z serii Laser TV - modele V7000i i V7050i z ekranem ALRS01 - zdobyły nagrodę EISA Award dla "Najlepszego produktu 2021-2022". W segmencie Full HD są nagradzane modele przeznaczone dla biznesu, kina domowego, rozrywki domowej, gier oraz inteligentne projektory z systemem Android TV.

Niedawno wprowadzony na rynek i niezwykle popularny projektor do gier, model X3000i jest doskonałym przykładem innowacyjności i jakości, jaką firma BenQ wnosi do swoich produktów. Jest to rzeczywiście pierwszy projektor do gier 4K LED z 4 ms przy 240 Hz, niskim opóźnieniem wejściowym i 100% DCI-P3 Accurate CinematicColor.

W segmencie Full HD dostępne są teraz projektory do gier konsolowych - modele TH585P i TH685P. Ich wysoka jasność - 3500 ANSI lumenów pozwala na korzystanie w jasno oświetlonych pomieszczeniach, niskie opóźnienie (input lag), specjalne tryby dla różnych typów gier i przystępne ceny, ustanawiają standard rozrywki w grach na dużym ekranie.

Źródło: BenQ Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764