logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection

  PR 06.12.2022, przeczytano 249 razy
ilustracjastrzałka

BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych fotografów i montażystów wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-photovue-sw321c-z-certyfikatem-tuv-rheinland-anti-reflection,398256,artykul.html

- Wykorzystując panel A.R.T., który spełnia wymagania TUV Rheinland, BenQ SW321C jest pierwszym monitorem, który zapewnia profesjonalistom ekrany eliminujące odblaski i odbicia w celu symulacji wrażeń wizualnych przypominających papier na ekranie — powiedział Conway Lee, prezes BenQ Corporation. - Ponadto, dzięki naszemu wyjątkowemu oprogramowaniu BenQ Paper Color Sync, możemy zapewnić spójność kolorów od ekranu do wydruku.

Opracowany przez wiodącego producenta paneli TFT-LCD, firmę AU Optronics (należącą do BenQ Group), panel A.R.T. zapewnia realistyczny i krystalicznie czysty obraz dzięki wyjątkowej powłoce i właściwościom przeciwodblaskowym. Gwaranuje to ochronę oczu i komfort w różnych warunkach oświetleniowych otoczenia. Dzięki temu, A.R.T. został pierwszym panelem, który uzyskał certyfikat bezodblaskowości od TUV Rheinland, czołowego światowego autorytetu w dziedzinie testów i certyfikacji bezpieczeństwa.

W oparciu o liczne surowe przepisy międzynarodowe, w tym dotyczące obróbki powierzchni ekranu, testów odblasków i odbić, certyfikat antyrefleksyjny TUV Rheinland w największym stopniu potwierdza doskonały współczynnik kontrastu z otoczeniem (ACR) modelu SW321C, zapewniający profesjonalną jakość obrazu i kontrast kolorów w jasnym i zróżnicowanym oświetleniu otoczenia pracy.

Będąc od lat jednym z najpopularniejszych profesjonalnych monitorów dla fotografów i montażystów wideo, BenQ SW321C jest wyposażony w wyjątkową technologię AQCOLOR zapewniającą pożądaną w branży wydajność kolorów z jednolitą jasnością i spójnością barw na całym ekranie, zapewniając najlepszą platformę do precyzyjnej edycji zdjęć i niezawodnej reprodukcji barw na wydrukowanych zdjęciach.

Udoskonalając dzisiejsze profesjonalne monitory zapewniające wierność reprodukcji kolorów, SW321C wykorzystuje teraz technologię paneli A.R.T. w celu uzyskania efektu przypominającego papier, który w połączeniu z oprogramowaniem BenQ Paper Color Sync zapewnia, że ​​fotografie wyglądają praktycznie identycznie na ekranie jak na papierze.

Aby zapewnić fotografom i twórcom wideo najlepsze, kreatywne doświadczenia ze spójnością kolorów, symulacją tekstury papieru na ekranie oraz synchronizacją kolorów między ekranem a wydrukiem, firma BenQ będzie wykorzystywała panele A.R.T. we wszystkich nadchodzących modelach rodziny SW, wykraczająca standardy branżowe. 

Źródło: BenQ Corporation

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764