logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq SP840 - jasne full HD dla biznesu

   02.08.2010, przeczytano 1139 razy
ilustracjastrzałka

W połowie sierpnia br. BenQ wprowadza na polski rynek najnowszy model projektora multimedialnego SP840 z rozdzielczością Full HD 1080p, jasnością 4.000 ANSI lumenów, kontrastem obrazu 3000:1, paletą ponad 1 miliarda kolorów oraz zestawem funkcji ułatwiających użytkowanie projektora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-sp840---jasne-full-hd-dla-biznesu,11036,artykul.html

Nowy projektor obsługuje standardy TV: NTSC/PAL/SECAM. Podstawowa rozdzielczość urządzenia to 1920 x 1080 (Full HD), ale może także współpracować z urządzeniami zewnętrznymi w zakresie rozdzielczości od VGA 640x480 do 1920x1200 pikseli. Obraz może mieć przekątną w zakresie od 28 cali (70cm) do 300 cali (750cm).

BenQ SP840, korzysta z obiektywu o ogniskowej: f=23,5-28,2mm z regulacją położenia w poziomie i pionie. Posiada następujące wbudowane porty wejściowe: PC: analog RGB: D-sub 15 pin x 1, A/V: HDMI v1.3 x 2, Component Video: RCA x 3, S-Video: Mini Din 4 pin x 1, Composite Audio: Stereo Mini Jack x 1, Audio L/R: RCA x 2. Porty wyjściowe: PC: S-Dub 15pin x 1, Audio: Stereo Mini Jack x 1, Głośnik: 3Wx1. Lampa o mocy 300W zapewniać ma pracę 1500/2000 godzin (tryb Normal/Econo).

System ochrony lampy wydłuża bezawaryjny czas pracy urządzenia przez zarządzanie temperaturą żarówki. BenQ SP840 jest również cichy, co jest niezbędną cechą w przypadku zastosowań w salach kinowych i konferencyjnych – generuje szumy własne na poziomie: 39dB (tryb normalny) / 34dB (tryb ekonomiczny).

Zdalna kontrola i konfiguracja przez LAN usprawniać ma wykorzystanie projektora w placówkach dydaktycznych dysponujących wieloma salami.

Projektor SP840 korzysta z technologii, które poprawiać mają jakość obrazu, nawet wówczas kiedy źródłem jest urządzenie o gorszych parametrach. Źródła sygnału o niskiej rozdzielczości mają być automatycznie konwertowane do jakości odpowiadającej standardowi HD. Nowe urządzenie BenQ korzysta również ze znanych z innych urządzeń tego producenta technologii podwyższenia jakości obrazu, takich jak: BrilliantColor, sześciosegmentowe koło kolorów, czy 3D Management. Dzięki wysokiej jasności wyświetlanego obrazu, projektor pozwalać ma na prezentację bez zaciemniania pomieszczenia. Ustawienia parametrów dla konkretnych aplikacji i zastosowań, pozwalać ma z kolei na natychmiastową optymalizację jasności, nasycenie kolorów i kontrastu, wysoką wydajność np. w wykorzystaniu do gier komputerowych.

Projektor dostępny będzie w Polsce od połowy sierpnia br. w sugerowanej cenie detalicznej: 9850 zł (z VAT). Gwarancja to 3 lata w trybie door-to-door (na lampę jest to 12 miesięcy lub 2000 godzin pracy).

Źródło: Indalo

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764