logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq TK800 - projektor 4K UHD HDR

  PR 14.03.2018, przeczytano 810 razy
ilustracjastrzałka

Firma BenQ zapowiada wprowadzenie na polski rynek w maju br. przystępnego cenowo projektora 4K HDR – model BenQ TK00. Projektor pracuje w technologii DLP (DMD 0,47”) i oferuje rzeczywistą rozdzielczość 4K (3840x2160) – wyświetla 8,3 mln pikseli dla każdej klatki obrazu. Projektor zapewnia ponad 92% pokrycie palety Rec. 709 i obsługuje funkcję HDR (w standardzie HDR10) zoptymalizowaną dla projektorów. Wszystkie te rozwiązania zapewniają uzyskanie dobrze nasyconych żywych kolorów nawet w dobrze oświetlonych pomieszczeniach czy w plenerze, zapewniając realistyczną jakość obrazu szczególnie wydarzeń sportowych i meczów piłki nożnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-tk800---projektor-4k-uhd-hdr,35790,artykul.html

Ponad 8,3 miliona punktów obrazu

Do wyświetlania 8,3 mln pojedynczych pikseli gwarantujących obraz w prawdziwej rozdzielczości 4K UHD, projektor TK800 wykorzystuje precyzyjną technologię projekcji DLP z jednym modułem mikro-luster DMD o wielkości 0.47”, dzięki czemu ma kompaktową konstrukcję i smukłą obudowę.

Projektor ma zoptymalizowany pod kątem rozdzielczości 4K układ optyczny – 7 soczewek w 4 grupach - gwarantujący najwyższy poziom precyzji obrazu i wiernego odwzorowania barw.

Dynamiczny obraz 4K wyświetlany przez TK800 dodatkowo poprawia obsługa szerokiego zakresu dynamiki obrazu – High Dynamic Range (HDR), oferująca dzięki optymalizacji obrazu, szerszy zakres jasności i kontrastu co pozwala zobaczyć każdy szczegół obrazu w najjaśniejszych i najciemniejszych partiach obrazu, potęgując wrażenia wizualne. Co więcej, pełna obsługa najnowszej wersji zabezpieczenia przed kopiowaniem HDCP 2.2 pozwala użytkownikom cieszyć się szybko rosnącą ofertą materiałów 4K.

Tryb Football i Sport

Tryb ustawień Football zapewnia uzyskanie naturalnych odcieni skóry zawodników i żywej zieleni murawy stadionu czy boiska w sportach rozgrywanych na wolnym powietrzu. Tryb Sport działa podobnie, ale zoptymalizowano w nim ustawienia dla sportów halowych i sztucznego oświetlenia.

Osiągi audiowizualne projektora wzbogaca jeszcze firmowa technologia CinemaMaster Audio+ 2 potęgująca wrażenia dźwiękowe, tak jak odbieramy to będąc w hali sportowej czy na stadionie.

Nowoczesne wzornictwo i łatwa konfiguracja

Łącząc nowoczesną formę z funkcjonalnością, smukły kształt i kompaktowe wymiary TK800 idealnie dopasowuje się do każdego stylu wykończenia wnętrza. Wyposażenie w funkcje 40° automatycznej korekcji zniekształcenia trapezowego w pionie (Keystone) i optycznemu zoomowi 1,2x, projektor można bezproblemowo zainstalować i szybko stworzyć środowisko do multimedialnej rozrywki w rozdzielczości 4K HDR.

Prosty w obsłudze i nowoczesny TK800 można łatwo zmienić w projektor inteligentny, podłączając do gniazda HDMI moduł Wi-FI BenQ QCast/QCast Mirror, Google Chromecast lub Amazon Fire TV Stick, aby od razu bezprzewodowo na duży ekran przesyłać ulubione seriale, filmy, mecze i inne wydarzenia sportowe, koncerty czy nawet gry wideo.

ilustracjastrzałka

Dzięki wyposażeniu w niezwykle trwałe rozwiązanie generowania obrazu DLP (ang. Digital Light Processing), technologię, która w roku 2015 zdobyła nagrodę „Academy Award of Merit Oscar” i jest wykorzystywana w 90% cyfrowych kin na świecie, BenQ TK800 zapewnia trwałą jakość obrazu z wiernymi barwami i najwyższą ostrością bez potrzeby konserwacji czy spadku jakości w miarę upływu czasu eksploatacji.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764