logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BenQ W1090 – projektor dla kinomanów, kibiców i graczy

  PR 10.01.2017, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka

BenQ W1090 to najnowszy budżetowy projektor do kina domowego o rozdzielczości 1920x1080, jasności 2000 ANSI lumenów, z sześcioelementowym (RGBRGB) i 6-krotnym kołem kolorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-w1090-%E2%80%93-projektor-dla-kinomanow%2C-kibicow-i-graczy,31037,artykul.html

Nowe koło koloru zapewnia poszerzoną paletę kolorów i wierność odwzorowania barw zgodnie z kinowym standardem Rec.709 – szczególnie odcieni skóry i zieleni murawy boiska czy łąki. 10W głośnik, system CinemaMaster Audio+ oraz specjalne tryby Sport Audio i Sport Picture pozwalają poczuć atmosferę stadionu czy kortu tenisowego bez opuszczania własnego salonu. Tryb Game optymalizuje parametry wyświetlania obrazu dynamicznej grafiki popularnych gier. BenQ W1090 ma wiele gniazd połączeniowych m.in. HDMI i MHL dla urządzeń mobilnych. BenQ W1090 jest już dostępny w Polsce w sugerowanej cenie detalicznej 3099 zł. Gwarancja 36 miesięcy (12 miesięcy lub 2000h na lampę), ewentualne naprawy w trybie door-to-door

Projektor ma podstawową rozdzielczość Full HD (1920x1080) i jasność 2000 ANSI lumenów oraz kontrast 10000:1. 10W głośniki umieszczono w komorze rezonansowej co w połączeniu z systemem CinemaMaster Audio+ pozwala uzyskać bardzo dobre efekty dźwiękowe i poczuć się przykładowo jak wśród kibiców na stadionie lub w sali kinowej. Projektor wyposażono w obiektyw o krótkiej ogniskowej, który wyświetla obraz o przekątnej 254 cm (100 cali) z odległości 2,5 m od ekranu, max. przekątna obrazu to 762 cm (300 cali).

MHL – projekcja ze smartfonu i tabletu

Za pomocą kabla MHL bezpośrednio do projektora można podłączyć smartfon lub tablet i na dużym ekranie oglądać zdjęcia, filmy czy surfować po Internecie.

6-elementowe, 6-krotne koło koloru

Sześciosegmentowe (RGBRGB) i szybkie, 6-krotne koło kolorów pozwala uzyskać paletę barw zgodną z kinematograficznym standardem Rec. 709, co pozwala zachować wierność barw zgodnie z zamysłem twórcy filmu oraz naturalne oddanie różnych tonacji skóry człowieka.

Sportowy tryb obrazu i dźwięku

Po wybraniu trybu sportowego następuje dostrojenie barw do nasycenia i balansu tak by lepiej oddawać zieleń murawy i odcienie skóry a sportowy tryb dźwięku poszerza i ożywia scenę dźwiękową tak, że wyraźniej słychać komentatora i odgłosy z boiska – wszystko to sprawia, że przenosimy się na stadion nie ruszając się naszego salonu.

Uproszczona konfiguracja

W1090 wyposażono w uproszczony konfigurator podstawowych parametrów projekcji, prowadzący użytkownika krok po kroku przy pierwszej instalacji projektora oraz przy zmianach konfiguracji.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764