logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq zaprezentuje kompleksowe rozwiązania na ISE 2020

  PR 08.01.2020, przeczytano 804 razy
ilustracja

BenQ na tegorocznych targach ISE 2020 przedstawi szereg nowych produktów przeznaczonych dla sektora edukacyjnego i proAV, korporacji i dla użytkowników indywidualnych. Stoisko zostało zaprojektowane z myślą o jak najlepszej prezentacji kompleksowych rozwiązań do organizacji i wyposażenia nowoczesnych środowisk pracy i nauki oraz najbardziej zaawansowane funkcje i rozwiązania dla wymagających klientów z branży audio-wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq-zaprezentuje-kompleksowe-rozwiazania-na-ise-2020,385262,artykul.html

BenQ DuoBoard to pierwszy niezależny od platformy systemowej interaktywny płaski ekran (IFP – Interactive Flat Panel). Jest to pierwsza technologia wyświetlania obrazu obsługująca dwa różne systemy operacyjne działające jednocześnie na tym samym ekranie. Łącząc funkcje wyświetlania, tablicy interaktywnej i platformy wideokonferencyjnej rozwiązanie to może pracować samodzielnie jako pojedynczy ekran lub jako para. Kompleksowe rozwiązanie zostało zaprojektowane do użycia jako samodzielna, pojedyncza tablica lub jako urządzenie, które dzięki sensorom tworzy rozszerzoną przestrzeń roboczą.

Dla rozwiązań niewymagających ekranów dotykowych BenQ zaprezentuje nową rodzinę ekranów CS zintegrowanych z oprogramowaniem BenQ zwiększającym możliwość elastycznej współpracy. Rozwiązanie to ułatwia m.in. płynne przenoszenie się między różnymi aplikacjami wykorzystywanymi przez współpracujących uczestników spotkań.

InstaShow WDC20C to najnowsze, wyposażone w USB-C, urządzenie do natychmiastowej prezentacji na dużym ekranie – monitora czy projektora – treści z urządzeń mobilnych uczestników spotkania. Łączenie urządzenia mobilnego z wyświetlaczem wymaga jedynie naciśnięcia jednego przycisku i poczekania kilku sekund na synchronizację. Transmisja sygnału odbywa się bezprzewodowo w zamkniętej, bezpiecznej sieci własnej Wi-Fi urządzenia. Najnowsza wersja WDC20C umożliwia współdzielenie ekranu i jednoczesną prezentację na nim treści z max 4 urządzeń uczestników spotkania i co więcej na zapis uwag i notatek robionych w trakcie prezentacji.

BenQ, twórca SL6502K, pierwszego na świecie wielkoformatowego ekranu do Digital Signage z certyfikatem Pantone Validated zaprezentuje kolejne modele z tej serii. Certyfikat ten jest potwierdzeniem prawidłowego odwzorowywania barw z Pantone Maching System (PMS) – co jest szalenie istotne we wszelkich zastosowaniach związanych z modą, projektowaniem graficznym, gdzie kluczowe jest precyzyjne zachowanie zamysłu kolorystycznego twórcy przekazu informacyjnego, reklamowego czy artystycznego.

Rodzina monitorów Stretch, o nietypowych proporcjach 16:5 i 16:3, powiększy się o dwa nowe modele: 38” dwustronny BH3801D i 24” dotykowy BH2401T. Otwierają one nowe możliwości zastosowań i optymalizacji powierzchni informacyjnej i tworzenia stref samoobsługowych w handlu i gastronomii. Pozwalają one na większe zainteresowanie konsumentów i zwiększenie przychodów właścicieli placówek handlowych.

Odwiedzający ISE 2020 będą również mogli poznać zalety platform oprogramowania BenQ, które umożliwiają współpracę systemów zarządzaniem wyświetlaniem treści z systemami zarządzania projektami, rozwiązaniem do zdalnego zarządzania urządzeniami (DMS), systemem zarządzania kontami (AMS) oraz funkcjami współpracy z zachowaniem firmowych wymagań bezpieczeństwa. System ten umożliwia menedżerom i użytkownikom IT szybkie przełączanie się między trybami użytkownika dla poszczególnych zasobów danych i sprzętu. Pozwala także obsługiwać odmienne wymagania wielu różnych użytkowników i oferować możliwości współpracy na zupełnie nowych poziomach, a także zapewnia zdalny dostęp do floty urządzeń.

BenQ będzie w dniach 11-14 lutego 2020 r. na stoisku 1-N10 ISE 2020 w Amsterdam RAI.

Źródło: BenQ Corporation

www.benq.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764