logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benq: Innowacje w zakresie wyświetlania obrazu na ISE 2018

  PR 10.01.2018, przeczytano 890 razy
ilustracja

BenQ, znany na całym świecie dostawca urządzeń wspomagających cyfrowy styl życia, przedstawi swoje zaawansowane projektory i wielkoformatowe ekrany informacyjno-reklamowe podczas swojego, dziewiątego już z rzędu udziału w targach ISE 2018 (w dniach 6 - 9 lutego 2018 r. w Amsterdamie).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benq%3A-innowacje-w-zakresie-wyswietlania-obrazu-na-ise-2018,35069,artykul.html

Pokazany będzie interaktywny płaski panel LCD/LED BenQ IL550. Dzięki wykorzystaniu podczerwieni (IR), produkty z serii IL oferują rozpoznawalność do 20 punktów jednoczesnego dotyku i trwałość przekraczającą 50 000 godzin. Urządzenia są wyposażone w pracujące w chmurze oprogramowanie do zarządzania treścią - BenQ X-Sign, które pomaga użytkownikom tworzyć, planować i wyświetlać treść dla ekranów informacyjno-reklamowych w oparciu o różnorodne, gotowe szablony.  Aplikacja MDA (ang. Multiple Display Administrator) do zarządzania wieloma ekranami pozwala na jednoczesne sterowanie przez sieć lokalną i zapewnia koordynację wyświetlania treści w jednym środowisku LAN.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku biznesowego i edukacyjnego, BenQ przedstawi Google Jamboard, 55-calowy, pracujący w rozdzielczości 4K Ultra High Definition (UHD)  interaktywny ekran (IFP – interactive Flat Panel). Jamboard jest przeznaczony do usprawnienia współpracy w środowisku biznesowym i w szkolnych klasach - szybko, sprawnie i wydajnie, bez skomplikowanej instalacji i szkolenia.

Goście targów ISE zapoznają się również z BenQ PL553, 55 calowym ekranem o jednych z najcieńszych ramkach na świecie. To ekran do tworzenia „ścian wideo”, zoptymalizowany pod kątem najwyższej jakości obrazu i jak najłatwiejszego zarządzania wyświetlania treścią. Dzięki łańcuchowemu łączeniu ekranów (tzw. „daisy chain”) można stworzyć jeden ekran w rozdzielczości 4K z niezwykle wąskimi – 1,8 mm - przerwami między panelami, zapewniając jednorodność wyświetlanego obrazu.

Na ISE 2018 BenQ przedstawi również swój projektor laserowy LU9915 BlueCore. Jest to najjaśniejszy projektor w portfolio BenQ, przeznaczony do zastosowań w dużych i dobrze oświetlonych pomieszczeniach. Ma on jasność 10 000 ANSI lumenów oraz współczynnik kontrastu 100 000:1 co zapewnia niezwykle wyraźny obraz. Laserowe źródło światła BlueCore pozwala na ciągłą eksploatację – przez całą dobę i siedem dni w tygodniu (24/7) oraz instalację pod dowolnym kątem w zakresie 360°. Projektor LU9915 ma możliwość wymiany obiektywu, co zapewnia szeroki wybór możliwości instalacji i skupianie uwagi publiczności w muzeach, miejscach rozrywki i dużych salach konferencyjnych.

Na stoisku 5-U20 BenQ prezentowane będą również następujące produkty:

  • Seria interaktywnych płaskich paneli 4K (IFP) – Nowe panele BenQ RP750K oraz RP860K to idealne dla oświaty i biznesu rozwiązania pracujące w rozdzielczości 4K. Te pionierskie panele są gotowe do pracy zaraz po podłączeniu (plug and play), obsługują wiele platform, funkcję dotyku „multi-touch” z rozpoznawaniem do 20 punktów jednoczesnego dotyku, inteligentną technologię ochrony wzroku oraz rozpoznawanie pisma ręcznego.
  • Projektory z laserowym źródłem światła BlueCore – BenQ LK970, LW890UST oraz LU950 będą prezentowane w celu przedstawienia szczegółowości obrazu 4K UHD i zalet źródeł światła niewymagających konserwacji. Projektory te idealnie nadają się do instalacji w handlu detalicznym, oświacie, biznesie lub muzeach dzięki możliwości przesuwania obiektywu w poziomie i pionie (Lens Shift), dużemu współczynnikowi zoomu, projekcji 360° i możliwości pracy w trybie portretowym.

Źródło: BenQ

www.benq.pl

Dodatkowe informacje:

Aby umówić się na spotkanie z polskim przedstawicielem BenQ na targach ISE 2018, proszę skontaktować się z Krzysztofem Bulandą mail: Christopher.Bulanda(at)BenQ.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764