logo
WIADOMOŚCI

Berm dla Gminy Grodzisk Mazowiecki

Mateusz Zawiślak  PR 07.12.2017, przeczytano 415 razy
ilustracjastrzałka
Wizualizacja - Janusz Jabłoński

Agencja BERM Creative Production Group została wybrana do realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej dla gminy Grodzisk Mazowiecki. Działania dotyczą Projektu „Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki”. Jest to już kolejna realizacja BERM dla administracji samorządowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/berm-dla-gminy-grodzisk-mazowiecki,34767,artykul.html

Zgodnie ze strategicznym celem, Projekt ma przyczynić się do poprawy jakości życia mieszkańców, poprzez podnoszenie standardów funkcjonowania infrastruktury społecznej, a także działania na rzecz ochrony zdrowia i bezpieczeństwa publicznego. W ramach aktywności utworzone zostaną ścieżki edukacyjne z tablicami pokazującymi rodzime gatunki roślin, ptaków i owadów, połączone z odpowiednimi nasadzeniami, prezentującymi te gatunki w naturalnym siedlisku. Jednocześnie podjęte zostaną działania mające na celu zahamowanie spadku powierzchni terenów zieleni. Mają one także poprawić różnorodność biologiczną w przestrzeni miejskiej. Dla zwiększenia jakości przestrzeni publicznej utworzone będą także nowe ścieżki piesze i rowerowe oraz zewnętrzne siłownie i place zabaw dla dzieci.

- BERM często realizuje projekty w ramach zamówień publicznych. Wśród nich wymienić można chociażby aktualnie prowadzone działania promocyjno-edukacyjne dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Działamy jednak nie tylko na poziomie projektów administracji centralnej, ale także w samorządach. To obszar z dużym potencjałem. Realizowanych jest wiele projektów, mających na celu poprawę jakości życia czy przestrzeni publicznej, które trzeba odpowiednio promować, przedstawiać mieszkańcom i innym interesariuszom. To właśnie nasze zadanie, które mamy zamiar kontynuować podejmując się kolejnych projektów – komentuje Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu BERM Creative Production Group.

Celem działań promocyjnych, realizowanych przez BERM, jest przede wszystkim poinformowanie interesariuszy projektu o jego realizacji i korzyściach z niego płynących. W grupie adresatów wyróżniono mieszkańców gminy Grodzisk Mazowiecki, a więc osoby na co dzień korzystające z wprowadzanych zmian, a także inwestorów, czyli podmioty gospodarcze, prowadzące działalność na terenie gminy, które mogą być zainteresowane realizacją projektów inwestycyjnych.

Z racji iż projekt zakłada także działania z zakresu poprawy różnorodności biologicznej, BERM będzie podejmował także działania informacyjne i promocyjne mające na celu upowszechnienie wiedzy na temat ochrony środowiska i poprawy jakości przestrzeni publicznej.

Agencja zajmie się zaprojektowaniem i przygotowaniem ulotek informacyjnych, ale także materiałów promocyjnych. Rolą specjalistów będzie także zapewnienie obecności informacji o Projekcie w mediach o zasięgu lokalnym i regionalnym: prasie i internecie. BERM zorganizuje także serię spotkań informacyjnych z mieszkańcami, podczas których zostaną przedstawione założenia projektu oraz postępy w realizacji inwestycji. Zostaną także przeprowadzone działania edukacyjne skierowane do dzieci, w tym m.in. warsztaty recyklingowe, konkurs fotograficzny i ekologiczny spacer.

Działania realizowane będą do 30 czerwca 2018 r.

Oferta przedstawiona przez BERM została wybrana w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z kryteriami oceny, ofertę przedłożoną przez BERM  uznano za najkorzystniejszą.

Po stronie Agencji BERM za projekt odpowiada Magda Świderska – Maruszak, Project Manager BERM Creative Production Group.

Źródło: BERM Creative Production Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 160 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone