logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Berm dla Gminy Grodzisk Mazowiecki

  PR 07.12.2017, przeczytano 1042 razy
ilustracjastrzałka
Wizualizacja - Janusz Jabłoński

Agencja BERM Creative Production Group została wybrana do realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej dla gminy Grodzisk Mazowiecki. Działania dotyczą Projektu „Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki”. Jest to już kolejna realizacja BERM dla administracji samorządowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/berm-dla-gminy-grodzisk-mazowiecki,34767,artykul.html

Zgodnie ze strategicznym celem, Projekt ma przyczynić się do poprawy jakości życia mieszkańców, poprzez podnoszenie standardów funkcjonowania infrastruktury społecznej, a także działania na rzecz ochrony zdrowia i bezpieczeństwa publicznego. W ramach aktywności utworzone zostaną ścieżki edukacyjne z tablicami pokazującymi rodzime gatunki roślin, ptaków i owadów, połączone z odpowiednimi nasadzeniami, prezentującymi te gatunki w naturalnym siedlisku. Jednocześnie podjęte zostaną działania mające na celu zahamowanie spadku powierzchni terenów zieleni. Mają one także poprawić różnorodność biologiczną w przestrzeni miejskiej. Dla zwiększenia jakości przestrzeni publicznej utworzone będą także nowe ścieżki piesze i rowerowe oraz zewnętrzne siłownie i place zabaw dla dzieci.

- BERM często realizuje projekty w ramach zamówień publicznych. Wśród nich wymienić można chociażby aktualnie prowadzone działania promocyjno-edukacyjne dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Działamy jednak nie tylko na poziomie projektów administracji centralnej, ale także w samorządach. To obszar z dużym potencjałem. Realizowanych jest wiele projektów, mających na celu poprawę jakości życia czy przestrzeni publicznej, które trzeba odpowiednio promować, przedstawiać mieszkańcom i innym interesariuszom. To właśnie nasze zadanie, które mamy zamiar kontynuować podejmując się kolejnych projektów – komentuje Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu BERM Creative Production Group.

Celem działań promocyjnych, realizowanych przez BERM, jest przede wszystkim poinformowanie interesariuszy projektu o jego realizacji i korzyściach z niego płynących. W grupie adresatów wyróżniono mieszkańców gminy Grodzisk Mazowiecki, a więc osoby na co dzień korzystające z wprowadzanych zmian, a także inwestorów, czyli podmioty gospodarcze, prowadzące działalność na terenie gminy, które mogą być zainteresowane realizacją projektów inwestycyjnych.

Z racji iż projekt zakłada także działania z zakresu poprawy różnorodności biologicznej, BERM będzie podejmował także działania informacyjne i promocyjne mające na celu upowszechnienie wiedzy na temat ochrony środowiska i poprawy jakości przestrzeni publicznej.

Agencja zajmie się zaprojektowaniem i przygotowaniem ulotek informacyjnych, ale także materiałów promocyjnych. Rolą specjalistów będzie także zapewnienie obecności informacji o Projekcie w mediach o zasięgu lokalnym i regionalnym: prasie i internecie. BERM zorganizuje także serię spotkań informacyjnych z mieszkańcami, podczas których zostaną przedstawione założenia projektu oraz postępy w realizacji inwestycji. Zostaną także przeprowadzone działania edukacyjne skierowane do dzieci, w tym m.in. warsztaty recyklingowe, konkurs fotograficzny i ekologiczny spacer.

Działania realizowane będą do 30 czerwca 2018 r.

Oferta przedstawiona przez BERM została wybrana w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z kryteriami oceny, ofertę przedłożoną przez BERM  uznano za najkorzystniejszą.

Po stronie Agencji BERM za projekt odpowiada Magda Świderska – Maruszak, Project Manager BERM Creative Production Group.

Źródło: BERM Creative Production Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764