logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Berry Quest debiutuje na rynku marketingu gamingowego

  PR 03.06.2019, przeczytano 528 razy

Nowa marka, dedykowana rynkowi gier i e-sportu, została stworzona przez agencję interaktywną Berry Project, specjalizującą się w kampaniach social mediowych, wideo, buzz marketingu i działaniach PR-owych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/berry-quest-debiutuje-na-rynku-marketingu-gamingowego,382726,artykul.html

Berry Project od ponad 10 lat prowadzi działania z obszaru marketingu gamingowego dla największych sieci handlowych w Polsce. Agencja posiada bogate doświadczenie, setki zrealizowanych projektów i niepohamowane pragnienie na jeszcze więcej. Dedykowany zespół kreatywny specjalizuje się w zarządzaniu projektami z zakresu gier i technologii, zapewniając kompleksową obsługę od pomysłu do realizacji.

Czym zajmuje się nowa marka agencji?

- Żyjemy w zintegrowanym świecie, w którym skuteczna komunikacja ze społecznością graczy jest kluczem do zbudowania długotrwałej więzi. Pomagamy zmienić zwykłych użytkowników w oddanych miłośników marki. – mówi CEO agencji, Marcin Mystkowski.

Berry Quest oferuje kompleksową obsługę, która obejmuje m.in.: PR i media relations, social media, tworzenie strategii komunikacji, badania rynku, buzz marketing, czy zarządzanie kryzysowe. Ponadto klienci mogą liczyć na działania prosprzedażowe. Największym wyróżnikiem marki jest możliwość przeprowadzenia bezpłatnego audytu, którego wynikiem jest profesjonalne podsumowanie marki, analiza sentymentu i audyt komunikacji w mediach społecznościowych, analiza brand health index, lista rekomendowanych działań, pomysł na aktywację konsumencką. Wszystko to w zaledwie 72 godziny.

Przedstawicieli Berry Quest będzie można spotkać 27 i 28 maja w Krakowie na Digital Dragons 2019, największym wydarzeniu branży gier w Europie. Specjaliści udzielą kompleksowych informacji o nowej marce i przedstawią ofertę dla klientów.

Źródło: Berry Project

www.berryproject.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764