logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Best Communications dołącza do sieci SEC Newgate CEE

  PR 08.07.2022, przeczytano 765 razy

Po 18 miesiącach współpracy, SEC Newgate CEE i Best Communications sformalizowały swoje relacje i ogłaszają strategiczne partnerstwo. Best Communications dołącza do sieci SEC Newgate i zostaje jej wyłącznym partnerem w Czechach i na Słowacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/best-communications-dolacza-do-sieci-sec-newgate-cee,396536,artykul.html

Partnerstwo obejmuje następujące obszary współpracy:

  1. Wspólna obsługa klientów w ramach kampanii multimarketowych, realizowanych w Polsce, Czechach i na Słowacji.
  2. Tworzenie regionalnych analiz rynkowych, w tym dostarczanie klientom insightów. ekonomicznych, politycznych i kulturowych, tworzenie white papers.
  3. Dzielenie się know-how, w tym między innymi promocja badania SEC Newgate ESG Monitor w Czechach i na Słowacji.
  4. Współpraca w zakresie pozyskiwania nowego biznesu.

- W Czechach i na Słowacji szukaliśmy partnera, który będzie miał silne kompetencje w obszarze komunikacji korporacyjnej i relacji z interesariuszami, będzie również wiarygodnym partnerem w zakresie lobbingu. Best Communications to topowa agencja z Centralnej Europy, z którą od dziś pracujemy na zasadach wyłączności. Po kilku wspólnych projektach nie mam wątpliwości, że dzięki Best Communications możemy zaoferować klientom doradztwo i obsługę w Czechach i na Słowacji na najwyższym poziomie - powiedziała Zofia Bugajna-Kasdepke, Vice President SEC Newgate CEE.

Best Communications to czesko-brytyjska strategiczna agencja komunikacyjna, zajmująca się PR i PA. Firma została założona w 1995 roku w Pradze przez Szkota Euana Edworthy'ego MBE. Obecnie zatrudnia 20 konsultantów, obsługujących w Pradze i Bratysławie rynek czeski i słowacki. Do klientów Best Communications należą m.in. Emirates, PUMA, Dove, Horizon, TESCO czy Cartoon Network. Poza obszarem Corporate & Public Affairs agencja świadczy także usługi w zakresie między innymi Brand PR, Social Media i Event Management.

SEC Newgate CEE i Best obsługują wspólnie już czterech międzynarodowych klientów, głównie w obszarze Corporate & Public Affairs.

Na tym etapie współpracy dołączenie Best Communications do sieci SEC Newgate nie oznacza akwizycji.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764