logo
WIADOMOŚCI

Bestsellery Empiku 2017 w slow motion

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 145 razy
ilustracjastrzałka
Bestsellery Empiku 2017 w slow motion

Organizatorzy gali Bestsellery Empiku 2017 w tegorocznej relacji on-line wykorzystali m.in. live streaming oraz technikę slow motion. Ten nowatorski sposób prezentacji gwiazd w formie krótkiego video w zwolnionym tempie (tzw.Glambot) został zastosowany na czerwonym dywanie w Polsce po raz pierwszy. Wizytówki video artystów były automatycznie udostępniane na profilach Empiku w social mediach oraz przez same gwiazdy. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny ISTV Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bestsellery-empiku-2017-w-slow-motion,35419,artykul.html

Śledzimy największe gale i wydarzenia medialne na świecie i staramy się być innowacyjni, oryginalni nie tylko w oprawie gali jako widowiska telewizyjnego, ale również proponujemy gościom wydarzenia dodatkowe atrakcje. Czerwony dywan w Polsce do tej pory kojarzył się z fleszami i zdjęciami gwiazd, natomiast my poszliśmy o krok dalej i umożliwiliśmy artystom prezentację w zaskakującej i niezwykle atrakcyjnej formie” – podkreśla Monika Marianowicz, Rzecznik Prasowy Empik.

Skorzystaliśmy z technologii nagrania kilkuset klatek na sekundę i tworzyliśmy materiały filmowe kręcone z różnych ujęć i kątów w zwolnionym tempie. To nowoczesny i wizualnie bardzo atrakcyjny format, który łatwo udostępniać w swoich kanałach społecznościowych” – dodaje Kamil Janik, producent ISTV Media.

Podobne rozwiązanie stosowali organizatorzy m.in. gal rozdania nagród Grammy. W realizacji dla Empiku ISTV Media wykorzystał robota Motion Control oraz kamerę High Speed Phantom 4K VEO ze studia Bites. Dom ISTV Media odpowiadał także za livestreaming gali Bestsellery Empiku 2017 oraz relację zza kulis.

Bestsellery Empiku to finał największego plebiscytu kulturalnego w Polsce – gala, podczas której zostają wyróżnieni twórcy najchętniej kupowanych w danym roku książek, płyt, filmów oraz gier. Statuetki Bestsellera Empiku 2017 wręczono w 11. kategoriach – między innymi: Literatura polska, Literatura zagraniczna, Muzyka polska i zagraniczna, Film polski i zagraniczny, Gra i Wydarzenie roku. Wśród nagrodzonych znaleźli się chociażby Kortez, Ed Sheeran, Patryk Vega i Zygmunt Miłoszewski i wielu innych. Gala odbyła się 6 lutego br.

Źródło: ISTV Media

www.istv.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone