logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bestsellery Empiku 2017 w slow motion

  PR 12.02.2018, przeczytano 412 razy
ilustracjastrzałka

Organizatorzy gali Bestsellery Empiku 2017 w tegorocznej relacji on-line wykorzystali m.in. live streaming oraz technikę slow motion. Ten nowatorski sposób prezentacji gwiazd w formie krótkiego video w zwolnionym tempie (tzw.Glambot) został zastosowany na czerwonym dywanie w Polsce po raz pierwszy. Wizytówki video artystów były automatycznie udostępniane na profilach Empiku w social mediach oraz przez same gwiazdy. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny ISTV Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bestsellery-empiku-2017-w-slow-motion,35419,artykul.html

Śledzimy największe gale i wydarzenia medialne na świecie i staramy się być innowacyjni, oryginalni nie tylko w oprawie gali jako widowiska telewizyjnego, ale również proponujemy gościom wydarzenia dodatkowe atrakcje. Czerwony dywan w Polsce do tej pory kojarzył się z fleszami i zdjęciami gwiazd, natomiast my poszliśmy o krok dalej i umożliwiliśmy artystom prezentację w zaskakującej i niezwykle atrakcyjnej formie” – podkreśla Monika Marianowicz, Rzecznik Prasowy Empik.

Skorzystaliśmy z technologii nagrania kilkuset klatek na sekundę i tworzyliśmy materiały filmowe kręcone z różnych ujęć i kątów w zwolnionym tempie. To nowoczesny i wizualnie bardzo atrakcyjny format, który łatwo udostępniać w swoich kanałach społecznościowych” – dodaje Kamil Janik, producent ISTV Media.

Podobne rozwiązanie stosowali organizatorzy m.in. gal rozdania nagród Grammy. W realizacji dla Empiku ISTV Media wykorzystał robota Motion Control oraz kamerę High Speed Phantom 4K VEO ze studia Bites. Dom ISTV Media odpowiadał także za livestreaming gali Bestsellery Empiku 2017 oraz relację zza kulis.

Bestsellery Empiku to finał największego plebiscytu kulturalnego w Polsce – gala, podczas której zostają wyróżnieni twórcy najchętniej kupowanych w danym roku książek, płyt, filmów oraz gier. Statuetki Bestsellera Empiku 2017 wręczono w 11. kategoriach – między innymi: Literatura polska, Literatura zagraniczna, Muzyka polska i zagraniczna, Film polski i zagraniczny, Gra i Wydarzenie roku. Wśród nagrodzonych znaleźli się chociażby Kortez, Ed Sheeran, Patryk Vega i Zygmunt Miłoszewski i wielu innych. Gala odbyła się 6 lutego br.

Źródło: ISTV Media

www.istv.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Mimaki Europe rozpoczyna kampanię „Make the Difference”
Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie, pokazuje różnorodność druku cyfrowego za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764