logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Betclic nowym sponsorem głównym Piasta Gliwice

  PR 08.07.2019, przeczytano 188 razy
ilustracjastrzałka

Betclic został głównym sponsorem Mistrza Polski – Piasta Gliwice. Bukmacher posiadający licencję na działalność w Polsce podpisał dwuletnią umowę, na mocy której otrzymał prawa do wykorzystania wizerunku zawodników i herbu klubu. Logo sponsora znajdzie się w najbardziej prestiżowym miejscu na koszulkach meczowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/betclic-nowym-sponsorem-glownym-piasta-gliwice,383141,artykul.html

Piast Gliwice pozyskał ważnego partnera biznesowego przed wymagającym sezonem. Umowa zawarta pomiędzy Mistrzem Polski a Beclic zakłada kompleksową ekspozycję marki sponsora zarówno na koszulkach meczowych, jak i na stadionie oraz w kanałach social media klubu.

- Piast Gliwice odniósł w sezonie 2018/2019 największy w historii sukces sportowy. To efekt wieloletniej i konsekwentnej pracy kadry sportowej i menadżerskiej oraz pracowników klubu. Nie spoczywamy jednak na laurach, budujemy jeszcze silniejszą organizację sportową. Jednym z jej filarów są sponsorzy. Jestem zadowolony, że od lipca wśród nich znalazł się Betclic, nowy sponsor główny Piasta. Podpisaliśmy z tym partnerem największy w historii klubu kontrakt sponsorski. Wierzę, że wspólnie będziemy odnosić kolejne sukcesy – mówi Paweł Żelem, prezes Piasta Gliwice.

Logo głównego sponsora znajdzie się w głównym miejscu na froncie koszulek meczowych. Dwuletnia umowa sponsoringowa zakłada również działania aktywizujące kibiców klubu, m.in. promocje podczas meczów czy konkursy w social media i na stronie internetowej Piasta.

– Jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju na polskim rynku jest wspieranie rodzimego sportu. Pierwszym naturalnym krokiem dowodzącym naszego zaangażowania w tym obszarze jest podpisanie umowy sponsoringowej z Mistrzem Polski w piłce nożnej. Z dumą ogłaszamy kontrakt z klubem, który będzie reprezentował Polskę w najbardziej prestiżowych rozgrywkach: kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. Współpraca w obecnym kształcie zakłada sponsoring w dwóch nadchodzących sezonach. Niemniej jednak jesteśmy przekonani, że przy zaangażowaniu dwóch stron stworzymy trwałą relację partnerską, czego efektem będzie wzrost rozpoznawalności marki Betclic w Polsce oraz rozwój sportowo-organizacyjny Piasta Gliwice i kolejne trofea w klubowej gablocie – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic w Polsce. – To nie jedyny projekt sponsorski, który zaplanowaliśmy na nadchodzące lata. Kolejne umowy będą ogłaszane już wkrótce. Planujemy intensywne działania związane z promocją firmy w Polsce. W najbliższym czasie informacje o marce będzie można znaleźć w wielu kanałach. Mogę zdradzić, że oprócz sponsoringu będą to m.in. działania akwizycyjne, reklama outdoorowa, czy telewizyjna – dodaje.

Źródło: Betclic

www.betclic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowi eksperci w zespole Locomotive
Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyło dwóch nowych ekspertów. W grudniu 2019 załogę zasilił Rafał Paruszewski obejmując stanowisko postproduction supervisor. Kilka miesięcy wcześniej, wiosną 2019 roku, do firmy dołączył Andrzej Jękot obejmując stanowisko generalisty.
Nowy wizerunek OSM Łowicz
Połączenie nowoczesności i tradycji to słowa odmieniane przez wszystkie przypadki w kategorii FMCG. W przypadku nowej komunikacji wizualnej opakowań OSM Łowicz stworzonej przez agencję brandingową Studio DN Design Group podstawa strategii rozwoju i odpowiedź na potrzeby wyrażone przez konsumentów.
Wystartował zimowy spot telewizyjny marki Lech Premium
„Niektóre spotkania zaczynają się dosyć chłodno, na szczęście wtedy zjawia się Leszek i pomaga przełamać lody” – tymi słowami rozpoczyna się zimowy spot telewizyjny marki, który zachęca do otwartości, niezależnie od panującej aury. Będzie on emitowany do 9 lutego br.
Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764