logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Betclic nowym sponsorem głównym Piasta Gliwice

  PR 08.07.2019, przeczytano 150 razy
ilustracjastrzałka

Betclic został głównym sponsorem Mistrza Polski – Piasta Gliwice. Bukmacher posiadający licencję na działalność w Polsce podpisał dwuletnią umowę, na mocy której otrzymał prawa do wykorzystania wizerunku zawodników i herbu klubu. Logo sponsora znajdzie się w najbardziej prestiżowym miejscu na koszulkach meczowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/betclic-nowym-sponsorem-glownym-piasta-gliwice,383141,artykul.html

Piast Gliwice pozyskał ważnego partnera biznesowego przed wymagającym sezonem. Umowa zawarta pomiędzy Mistrzem Polski a Beclic zakłada kompleksową ekspozycję marki sponsora zarówno na koszulkach meczowych, jak i na stadionie oraz w kanałach social media klubu.

- Piast Gliwice odniósł w sezonie 2018/2019 największy w historii sukces sportowy. To efekt wieloletniej i konsekwentnej pracy kadry sportowej i menadżerskiej oraz pracowników klubu. Nie spoczywamy jednak na laurach, budujemy jeszcze silniejszą organizację sportową. Jednym z jej filarów są sponsorzy. Jestem zadowolony, że od lipca wśród nich znalazł się Betclic, nowy sponsor główny Piasta. Podpisaliśmy z tym partnerem największy w historii klubu kontrakt sponsorski. Wierzę, że wspólnie będziemy odnosić kolejne sukcesy – mówi Paweł Żelem, prezes Piasta Gliwice.

Logo głównego sponsora znajdzie się w głównym miejscu na froncie koszulek meczowych. Dwuletnia umowa sponsoringowa zakłada również działania aktywizujące kibiców klubu, m.in. promocje podczas meczów czy konkursy w social media i na stronie internetowej Piasta.

– Jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju na polskim rynku jest wspieranie rodzimego sportu. Pierwszym naturalnym krokiem dowodzącym naszego zaangażowania w tym obszarze jest podpisanie umowy sponsoringowej z Mistrzem Polski w piłce nożnej. Z dumą ogłaszamy kontrakt z klubem, który będzie reprezentował Polskę w najbardziej prestiżowych rozgrywkach: kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. Współpraca w obecnym kształcie zakłada sponsoring w dwóch nadchodzących sezonach. Niemniej jednak jesteśmy przekonani, że przy zaangażowaniu dwóch stron stworzymy trwałą relację partnerską, czego efektem będzie wzrost rozpoznawalności marki Betclic w Polsce oraz rozwój sportowo-organizacyjny Piasta Gliwice i kolejne trofea w klubowej gablocie – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic w Polsce. – To nie jedyny projekt sponsorski, który zaplanowaliśmy na nadchodzące lata. Kolejne umowy będą ogłaszane już wkrótce. Planujemy intensywne działania związane z promocją firmy w Polsce. W najbliższym czasie informacje o marce będzie można znaleźć w wielu kanałach. Mogę zdradzić, że oprócz sponsoringu będą to m.in. działania akwizycyjne, reklama outdoorowa, czy telewizyjna – dodaje.

Źródło: Betclic

www.betclic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764