logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Betclic pozyskuje kolejnego zawodnika UFC. Jan Błachowicz ambasadorem marki

  PR 22.11.2023, przeczytano 916 razy
ilustracjastrzałka

Betclic pozyskał nowego ambasadora. Został nim jeden z najlepszych zawodników w historii polskiego MMA, Jan Błachowicz. Były mistrz wagi półciężkiej UFC zasili grono ambasadorów marki składające się m.in. z Karoliny Kowalkiewicz oraz Mateusza Gamrota, którzy współpracę z bukmacherem rozpoczęli we wrześniu bieżącego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/betclic-pozyskuje-kolejnego-zawodnika-ufc.-jan-blachowicz-ambasadorem-marki,402181,artykul.html

Kilka dni temu Jan Błachowicz poznał swojego następnego rywala. Już 20 stycznia 2024 roku na gali UFC 297 w Toronto Polak zmierzy się z pochodzącym z Austrii Aleksandarem Rakiciem. Będzie to już 21. pojedynek, który stoczy dla najbardziej prestiżowej federacji MMA na świecie. 40-letni wojownik przystąpi do tej walki z nowym, dodatkowym wsparciem.

Fragmenty walk „Cieszyńskiego Księcia” znalazły się już w sponsoringowym wideospocie bukmachera (www.youtube.com/watch?v=pYl-6io06sk), który obejrzeć można w internecie, telewizji oraz dużych sieciach kinowych. Jego wizerunek pojawi się również w reklamach OOH, m.in. na formatach typu citylight oraz w komunikacji miejskiej. Świadczenia obejmują także działania w mediach społecznościowych, oraz obecność na organizowanych przez Betclic wydarzeniach. Za zakup mediów odpowiada Star Media, a za komunikowanie projektu agencja K+ PR.

– Sukces zawodnika to wypadkowa wielu czynników – od pełnego poświęcenia na treningach po przygotowanie mentalne. Betclic rozumie sport nie tylko zapewniając emocje kibicom, ale także wspierając zawodników w ich przygotowaniach. Dziękuję za zaproszenie i nie mogę doczekać się wspólnych działań. Wierzę, że zrealizujemy wiele ciekawych inicjatyw, które zaangażują fanów w całej Polsce – powiedział Błachowicz.

– Po rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z UFC oraz Karoliną Kowalkiewicz i Mateuszem Gamrotem wyprowadzamy kolejne silne, komunikacyjne uderzenie w obszarze mieszanych sztuk walki. Do grona naszym ambasadorów dołączył wielki sportowiec, który wiele lat temu wybrał swój kurs i dzięki ciężkiej pracy zawędrował z małego Cieszyna na szczyt najważniejszej federacji MMA na świecie. Nie możemy doczekać się wspólnych działań – dodał Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

Jan Błachowicz jest już trzecim zawodnikiem UFC, który został w ostatnim czasie ambasadorem Betclic. We wrześniu umowy z bukmacherem podpisali Mateusz Gamrot i Karolina Kowalkiewicz. W ramach wspólnych działań Betclic m.in. wyprodukuje film dokumentalny o Gamrocie, a także zorganizuje konkurs, w którym do wygrania będzie indywidualny trening MMA z Kowalkiewicz.

Źródło: Betclic Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764