logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Betclic pozyskuje kolejnego zawodnika UFC. Jan Błachowicz ambasadorem marki

  PR 22.11.2023, przeczytano 476 razy
ilustracjastrzałka

Betclic pozyskał nowego ambasadora. Został nim jeden z najlepszych zawodników w historii polskiego MMA, Jan Błachowicz. Były mistrz wagi półciężkiej UFC zasili grono ambasadorów marki składające się m.in. z Karoliny Kowalkiewicz oraz Mateusza Gamrota, którzy współpracę z bukmacherem rozpoczęli we wrześniu bieżącego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/betclic-pozyskuje-kolejnego-zawodnika-ufc.-jan-blachowicz-ambasadorem-marki,402181,artykul.html

Kilka dni temu Jan Błachowicz poznał swojego następnego rywala. Już 20 stycznia 2024 roku na gali UFC 297 w Toronto Polak zmierzy się z pochodzącym z Austrii Aleksandarem Rakiciem. Będzie to już 21. pojedynek, który stoczy dla najbardziej prestiżowej federacji MMA na świecie. 40-letni wojownik przystąpi do tej walki z nowym, dodatkowym wsparciem.

Fragmenty walk „Cieszyńskiego Księcia” znalazły się już w sponsoringowym wideospocie bukmachera (www.youtube.com/watch?v=pYl-6io06sk), który obejrzeć można w internecie, telewizji oraz dużych sieciach kinowych. Jego wizerunek pojawi się również w reklamach OOH, m.in. na formatach typu citylight oraz w komunikacji miejskiej. Świadczenia obejmują także działania w mediach społecznościowych, oraz obecność na organizowanych przez Betclic wydarzeniach. Za zakup mediów odpowiada Star Media, a za komunikowanie projektu agencja K+ PR.

– Sukces zawodnika to wypadkowa wielu czynników – od pełnego poświęcenia na treningach po przygotowanie mentalne. Betclic rozumie sport nie tylko zapewniając emocje kibicom, ale także wspierając zawodników w ich przygotowaniach. Dziękuję za zaproszenie i nie mogę doczekać się wspólnych działań. Wierzę, że zrealizujemy wiele ciekawych inicjatyw, które zaangażują fanów w całej Polsce – powiedział Błachowicz.

– Po rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z UFC oraz Karoliną Kowalkiewicz i Mateuszem Gamrotem wyprowadzamy kolejne silne, komunikacyjne uderzenie w obszarze mieszanych sztuk walki. Do grona naszym ambasadorów dołączył wielki sportowiec, który wiele lat temu wybrał swój kurs i dzięki ciężkiej pracy zawędrował z małego Cieszyna na szczyt najważniejszej federacji MMA na świecie. Nie możemy doczekać się wspólnych działań – dodał Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

Jan Błachowicz jest już trzecim zawodnikiem UFC, który został w ostatnim czasie ambasadorem Betclic. We wrześniu umowy z bukmacherem podpisali Mateusz Gamrot i Karolina Kowalkiewicz. W ramach wspólnych działań Betclic m.in. wyprodukuje film dokumentalny o Gamrocie, a także zorganizuje konkurs, w którym do wygrania będzie indywidualny trening MMA z Kowalkiewicz.

Źródło: Betclic Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764