logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Betfan z Pudzianem w kampanii „Polska Guuurom!”

  PR 10.06.2021, przeczytano 2158 razy
ilustracjastrzałka

BETFAN, legalny polski bukmacher, rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował Mariusza Pudzianowskiego. Kampanijny spot od 10 czerwca promuje w internecie i telewizji ofertę BETFAN związaną z Euro 2020. Akcja promocyjna jest wieloetapowa i obejmuje także współpracę z youtuberami, influencerami oraz działania na własnych kanałach w social mediach. Finałem kampanii będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/betfan-z-pudzianem-w-kampanii-_polska-guuurom%21_,391838,artykul.html

„Polska Guuurom!” to kolejna odsłona współpracy reklamowej między bukmacherem a utytułowanym zawodnikiem mieszanych sztuk walki oraz strongmanem. Kampania promuje ofertę, w której na betfan.pl będą się pojawiały nowe promocje związane z meczami mistrzostw Europy. Oprócz tego nowi użytkownicy otrzymają 600 zł zwrotu cashback oraz 50 zł w ramach darmowego zakładu (freebet).

Zachęcający do skorzystania z oferty BETFAN spot z udziałem Pudziana i „człowieka-konia” będzie pokazywany w telewizji Polsat oraz na wielu serwisach i kanałach internetowych, w tym Sport.tvp.pl, Kwejk, CDA, TVN Player, IPLA. Kampania będzie też prowadzona m.in. na Wykopie, Transfery.info, Se.pl, Onet oraz na Facebooku i Instagramie. Głosu do spotu użyczyła popularna dziennikarka sportowa, Maja Strzelczyk.

Do współpracy w kampanii BETFAN zaprosił także youtuberów – Koza Sport, Mietczyńskiego i Footbreak, którzy występują lub prowadzą swoje programy na kanale bukmachera na YT. Kampanię wspierają również dziennikarze sportowi, jak wspomniana już Maja Strzelczyk, a także Tomasz Włodarczyk. Tomasz Witas oraz       Mateusz Piotrowicz  (Footbreak) z BETFAN, jako grupa reporterska, będą też na pierwszym grupowym meczu reprezentacji Polski ze Słowacją. Od kulis przyjrzą się poczynaniom Biało-Czerwonych w spotkaniu otwarcia turnieju.

Na kanale BETFAN na YouTube pojawią się też materiały wideo z „Pudzianem”, gdzie weźmie on udział w quizach angażujących fanów. Jednym z nich będzie program, w którym Mariusz Pudzianowski zadaje oglądającym go kibicom prawdziwe lub absurdalne pytania o kadrę piłkarską. Najbardziej zaangażowani fani otrzymają nagrody w postaci bonusów. Bukmacher w ramach akcji zaplanował także wiele innych działań na swoich profilach w social mediach.

- Najbliższe tygodnie to prawdziwy wysoki sezon dla graczy, dlatego przygotowaliśmy dla nich wiele nowych ofert specjalnych, będą też propozycje zupełnie innowacyjne na krajowym rynku bukmacherskim. Wszystko po to, by zaangażować fanów i podnieść emocje towarzyszące piłkarskiemu świętu, w którym tym razem bierze udział także polska drużyna. Wszyscy trzymamy kciuki za Biało-Czerwonych, bo według naszych analityków Polacy mają duże szanse, żeby wyjść z grupy, co jest też zgodne z naszym hasłem „Polska-Guuurom!”. Jednak choć sercem jesteśmy za „naszymi”, to według analiz na szczyt najprawdopodobniej dotrą Francuzi. Czy tak się stanie? Do wspólnego śledzenia Euro 2020 i naszej strony internetowej zachęcać będzie ulubieniec wielu kibiców i naszych klientów, czyli Mariusz Pudzianowski, w doborowym towarzystwie innych popularnych osobistości – opowiada Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w BETFAN.

Działania promocyjne wokół oferty będą prowadzone w czerwcu oraz w lipcu, a finałem będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”, w której główną nagrodą za aktywność podczas Euro 2020 będzie lot na wakacje wraz z dodatkową kwotą na wakacyjne wydatki. Taką nagrodę mogą otrzymać dwie osoby. Kampanię „Polska Guuurom!” zaplanował i zrealizował dział marketingu BETFAN. Kampanijne reklamy w różnych odsłonach:

oraz wideo z informacją o sponsorowaniu Mariusza Pudzianowskiego i Jego Konia:

Zgodnie z analizami BETFAN największe szanse na wejście do finału Euro 2020 mają Anglia oraz Francja i to właśnie Francuzi zostaną zwycięzcami turnieju. Polska ma 72% szans, by wyjść z grupy, ale z każdym kolejnym etapem jej szanse na wygrane topnieją. Na wejście do ćwierćfinału ekipa prowadzona przez Paulo Sousę ma 37,5% szans. Według bukmachera w najbliższych meczach Biało-Czerwoni pokonają Słowację, z Hiszpanią przegrają, a mecz ze Szwecją zakończy się remisem. Za każde 100 zł postawione w BETFAN na zwycięstwo ze Słowacją można otrzymać 180 zł – o ile ziści się pozytywny dla polskich kibiców scenariusz, z Hiszpanią – 630 zł, zaś ze Szwecją – 287 zł. Triumf Francji w Euro 2020 to przy 100-złotowym zakładzie wygrana 550 zł.

Źródło: BETFAN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764