logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Betfan z Pudzianem w kampanii „Polska Guuurom!”

  PR 10.06.2021, przeczytano 767 razy
ilustracjastrzałka

BETFAN, legalny polski bukmacher, rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował Mariusza Pudzianowskiego. Kampanijny spot od 10 czerwca promuje w internecie i telewizji ofertę BETFAN związaną z Euro 2020. Akcja promocyjna jest wieloetapowa i obejmuje także współpracę z youtuberami, influencerami oraz działania na własnych kanałach w social mediach. Finałem kampanii będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/betfan-z-pudzianem-w-kampanii-_polska-guuurom%21_,391838,artykul.html

„Polska Guuurom!” to kolejna odsłona współpracy reklamowej między bukmacherem a utytułowanym zawodnikiem mieszanych sztuk walki oraz strongmanem. Kampania promuje ofertę, w której na betfan.pl będą się pojawiały nowe promocje związane z meczami mistrzostw Europy. Oprócz tego nowi użytkownicy otrzymają 600 zł zwrotu cashback oraz 50 zł w ramach darmowego zakładu (freebet).

Zachęcający do skorzystania z oferty BETFAN spot z udziałem Pudziana i „człowieka-konia” będzie pokazywany w telewizji Polsat oraz na wielu serwisach i kanałach internetowych, w tym Sport.tvp.pl, Kwejk, CDA, TVN Player, IPLA. Kampania będzie też prowadzona m.in. na Wykopie, Transfery.info, Se.pl, Onet oraz na Facebooku i Instagramie. Głosu do spotu użyczyła popularna dziennikarka sportowa, Maja Strzelczyk.

Do współpracy w kampanii BETFAN zaprosił także youtuberów – Koza Sport, Mietczyńskiego i Footbreak, którzy występują lub prowadzą swoje programy na kanale bukmachera na YT. Kampanię wspierają również dziennikarze sportowi, jak wspomniana już Maja Strzelczyk, a także Tomasz Włodarczyk. Tomasz Witas oraz       Mateusz Piotrowicz  (Footbreak) z BETFAN, jako grupa reporterska, będą też na pierwszym grupowym meczu reprezentacji Polski ze Słowacją. Od kulis przyjrzą się poczynaniom Biało-Czerwonych w spotkaniu otwarcia turnieju.

Na kanale BETFAN na YouTube pojawią się też materiały wideo z „Pudzianem”, gdzie weźmie on udział w quizach angażujących fanów. Jednym z nich będzie program, w którym Mariusz Pudzianowski zadaje oglądającym go kibicom prawdziwe lub absurdalne pytania o kadrę piłkarską. Najbardziej zaangażowani fani otrzymają nagrody w postaci bonusów. Bukmacher w ramach akcji zaplanował także wiele innych działań na swoich profilach w social mediach.

- Najbliższe tygodnie to prawdziwy wysoki sezon dla graczy, dlatego przygotowaliśmy dla nich wiele nowych ofert specjalnych, będą też propozycje zupełnie innowacyjne na krajowym rynku bukmacherskim. Wszystko po to, by zaangażować fanów i podnieść emocje towarzyszące piłkarskiemu świętu, w którym tym razem bierze udział także polska drużyna. Wszyscy trzymamy kciuki za Biało-Czerwonych, bo według naszych analityków Polacy mają duże szanse, żeby wyjść z grupy, co jest też zgodne z naszym hasłem „Polska-Guuurom!”. Jednak choć sercem jesteśmy za „naszymi”, to według analiz na szczyt najprawdopodobniej dotrą Francuzi. Czy tak się stanie? Do wspólnego śledzenia Euro 2020 i naszej strony internetowej zachęcać będzie ulubieniec wielu kibiców i naszych klientów, czyli Mariusz Pudzianowski, w doborowym towarzystwie innych popularnych osobistości – opowiada Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w BETFAN.

Działania promocyjne wokół oferty będą prowadzone w czerwcu oraz w lipcu, a finałem będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”, w której główną nagrodą za aktywność podczas Euro 2020 będzie lot na wakacje wraz z dodatkową kwotą na wakacyjne wydatki. Taką nagrodę mogą otrzymać dwie osoby. Kampanię „Polska Guuurom!” zaplanował i zrealizował dział marketingu BETFAN. Kampanijne reklamy w różnych odsłonach:

oraz wideo z informacją o sponsorowaniu Mariusza Pudzianowskiego i Jego Konia:

Zgodnie z analizami BETFAN największe szanse na wejście do finału Euro 2020 mają Anglia oraz Francja i to właśnie Francuzi zostaną zwycięzcami turnieju. Polska ma 72% szans, by wyjść z grupy, ale z każdym kolejnym etapem jej szanse na wygrane topnieją. Na wejście do ćwierćfinału ekipa prowadzona przez Paulo Sousę ma 37,5% szans. Według bukmachera w najbliższych meczach Biało-Czerwoni pokonają Słowację, z Hiszpanią przegrają, a mecz ze Szwecją zakończy się remisem. Za każde 100 zł postawione w BETFAN na zwycięstwo ze Słowacją można otrzymać 180 zł – o ile ziści się pozytywny dla polskich kibiców scenariusz, z Hiszpanią – 630 zł, zaś ze Szwecją – 287 zł. Triumf Francji w Euro 2020 to przy 100-złotowym zakładzie wygrana 550 zł.

Źródło: BETFAN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akademia Silimax – pharmpedia od Nekk dla Filofarm
Dla Farmaceutycznej Spółdzielni Pracy Filofarm agencja NEKK opracowała strategię kampanii promocyjnej kierowanej do farmaceutów, jak i pacjentów. W efekcie powstała platforma e-learningowa – Akademia Silimax, na której farmaceuci mogą dowiedzieć się więcej o wybranej jednostce chorobowej, następnie zweryfikować swoją wiedzę za pomocą testu.
Waryński S.A. Grupa Holdingowa mecenasem nowego muralu
Warszawska Wola zyskała nowy mural. Praca autorstwa Tytusa Brzozowskiego, znanego, stołecznego muralisty powstała na przedwojennej kamienicy przy ulicy Wschowskiej 10. Pomysłodawcą i inicjatorem jest deweloper Waryński S.A. Grupa Holdingowa, a wykonawcą – specjalizująca się w artystycznym malowaniu ścian – firma IDEAMO. Wraz z przekazaniem muralu, Grupa Waryński...
Firma Slodkie świętuje 25 lat w branży słodyczy reklamowych
W 2022 roku mija 25 lat od powstania marki Slodkie. Firma, będąca jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, postanowiła świętować swój jubileusz przez cały rok. Poza uroczystymi obchodami, Slodkie planuje zrealizować 25 akcji o charakterze CSR-owym, wprowadzając szereg zmian wewnętrznych, a także wspierając potrzebujące osoby, organizacje oraz...
Kultowe miejsca warszawskiej Woli na antysmogowym muralu w centrum miasta
Pączkarnia z Górczewskiej, Rondo Daszyńskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego – to tylko kilka popularnych miejsc na mapie warszawskiej Woli, które przedstawiono na nowym, antysmogowym muralu przy ul. Wolskiej. Za jego projekt odpowiada Bakcyl Studio. Grafika nawiązuje do współczesnej, skandynawskiej szkoły minimalistycznego rysunku 2D – nie bez powodu....
Emirates zapraszają na Expo 2020 z najwyższego wieżowca świata
Zgodnie z dubajskim mottem „nie ma rzeczy niemożliwych”, linie Emirates wznoszą się na szczyt Burdż Chalifa w ramach kolejnej edycji viralowejj kampanii reklamowej. Tym razem podnoszą poprzeczkę dzięki przelotowi kultowego A380. Już w sierpniu 2021 r. linie Emirates trafiły na pierwsze strony gazet i do mediów społecznościowych za sprawą słynnej reklamy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764